19/04/2009 Haacht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pertotal
Mountainbiker

Post by pertotal »

ik zal er alleszins zijn zeker met da tongerlo gedoe,ik zen al content dat diene bloso toer ervoor niks tussen zit [-o<
berten
Mountainbiker
Location: Cube reaction hybrit slt + cube reaction race+cube reaction sl

Post by berten »

Als de bloso toer er niet in zit,welke richting gaat het dan uit?
Zitten er deze keer wat hm in?
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

een parkoersbeschrijving kan je vinden op onze site http://www.mtbha8.be
Als MTB HA8 gaan wij er prat op om in onze eigen streek te blijven ... geen noemenswaardige heuveltjes/hoogtemeters dus in Haacht :lol: maar toch variatie genoeg. De leukste blosostukken zijn natuurlijk wel opgenomen in de toer :roll:
cross
Mountainbiker

Post by cross »

man , man , heb verleden week zondag in Kortenberg gezetten . deze tocht is nen hele goeie maar die van Haacht is zeker zo plezant vind ik.
het gaat hier zeker ni om de hoogtemeters maar wie hier van in den biginne er een stevig tempo op na houd zal het aan de arivé ook wel geweten hebben . Er zijn daar een paar stukskes bij waar ge uw beenspieren is kunt laten zien .

Als er nu nog twijffelaars bij zijn dan zou ik zeggen " die hemme groot ongelijk" . Voor het 'platteland' is dit schitterend toerke .
Ge zult me zondag wel gelijk geven !!
Magnum_
Mountainbiker

Post by Magnum_ »

Vorige week ben ik niet in Kortenberg geraakt door omstandigheden, ik hoop ditmaal toch een halve dag kunnen vrij te maken voor de 27km (+ de rit melsbroek -> haacht melsbroek), dat zal wel volstaan voor een beginner ;-)
krikkese
Mountainbiker

Post by krikkese »

Het topic van vorig jaar vind je hier: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=48120

Tot zondag!
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

spijtig mannen , maar ik zal er ni bij zijn, vrouwtje een city-trip naar Rome geplant......en de posseklokken zijn al weg.

voor een volgende keer dan maar, en nu zonder tongerlo :(
Last edited by de ware on Wed 15 Apr 2009 22:09, edited 1 time in total.
El Shetlando
Mountainbiker

Post by El Shetlando »

wij van MTB Okselaar zullen ook van de partij zijn en zeker de laatste 2 km :drunk: die zullen zo zwaar zijn als die 48 ervoor #-o
krikkese
Mountainbiker

Post by krikkese »

Ook dit jaar zitten er weer enkele mooie stukken in die over privé-terrein lopen! (Uiteraard met toestemming van de eigenaars)
Maak dus gebruik van deze unieke gelegenheid om af te zakken naar Haacht!

Tot zondag!
pertotal
Mountainbiker

Post by pertotal »

en weet al iemand hoe het er zal bijliggen met de regen die we al op ons kloten kregen vandaag :(
Post Reply