19/04/2009 Haacht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Bumba
- Mountainbiker
een parkoersbeschrijving kan je vinden op onze site http://www.mtbha8.be
Als MTB HA8 gaan wij er prat op om in onze eigen streek te blijven ... geen noemenswaardige heuveltjes/hoogtemeters dus in Haacht
maar toch variatie genoeg. De leukste blosostukken zijn natuurlijk wel opgenomen in de toer 
Als MTB HA8 gaan wij er prat op om in onze eigen streek te blijven ... geen noemenswaardige heuveltjes/hoogtemeters dus in Haacht
man , man , heb verleden week zondag in Kortenberg gezetten . deze tocht is nen hele goeie maar die van Haacht is zeker zo plezant vind ik.
het gaat hier zeker ni om de hoogtemeters maar wie hier van in den biginne er een stevig tempo op na houd zal het aan de arivé ook wel geweten hebben . Er zijn daar een paar stukskes bij waar ge uw beenspieren is kunt laten zien .
Als er nu nog twijffelaars bij zijn dan zou ik zeggen " die hemme groot ongelijk" . Voor het 'platteland' is dit schitterend toerke .
Ge zult me zondag wel gelijk geven !!
het gaat hier zeker ni om de hoogtemeters maar wie hier van in den biginne er een stevig tempo op na houd zal het aan de arivé ook wel geweten hebben . Er zijn daar een paar stukskes bij waar ge uw beenspieren is kunt laten zien .
Als er nu nog twijffelaars bij zijn dan zou ik zeggen " die hemme groot ongelijk" . Voor het 'platteland' is dit schitterend toerke .
Ge zult me zondag wel gelijk geven !!
Het topic van vorig jaar vind je hier: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=48120
Tot zondag!
Tot zondag!
- El Shetlando
- Mountainbiker
Post by El Shetlando »
wij van MTB Okselaar zullen ook van de partij zijn en zeker de laatste 2 km
die zullen zo zwaar zijn als die 48 ervoor