En een banknummergilbo wrote:Je moet ook een vestigingsattest hebben.
en nog zoveel dingen...
Post by Sgt.Stedenko »
En een banknummergilbo wrote:Je moet ook een vestigingsattest hebben.
Post by Sgt.Stedenko »
Je moet zelfs geen a2 diploma hebben!colnago wrote:Ik heb een vraag, Met een A2 diploma en bedrijfsbeheer kun je daar zelf een fietsenzaak mee starten?
Alvast bedankt
voor als fietsmaker te kunnen beginnen heb je wel wat meer nodig dan alleen een getuigschrift bedrijfsbeheerSgt.Stedenko wrote:Je moet zelfs geen a2 diploma hebben!colnago wrote:Ik heb een vraag, Met een A2 diploma en bedrijfsbeheer kun je daar zelf een fietsenzaak mee starten?
Alvast bedankt![]()
Gewoon getuigschrift bedrijfsbeheer is voldoende.
(Als je handel hebt gestudeerd krijg je het getuigschrift automatisch met je diploma)
Post by Sgt.Stedenko »
das just, veel geld, een vestigingsplaats etc etc. Maar een opleiding "fietsenmaker" heb je niet nodig.manitou. wrote:voor als fietsmaker te kunnen beginnen heb je wel wat meer nodig dan alleen een getuigschrift bedrijfsbeheerSgt.Stedenko wrote:Je moet zelfs geen a2 diploma hebben!colnago wrote:Ik heb een vraag, Met een A2 diploma en bedrijfsbeheer kun je daar zelf een fietsenzaak mee starten?
Alvast bedankt![]()
(Als je handel hebt gestudeerd krijg je het getuigschrift automatisch met je diploma)
niet meer danSgt.Stedenko wrote:das just, veel geld, een vestigingsplaats etc etc. Maar een opleiding "fietsenmaker" heb je niet nodig.manitou. wrote:voor als fietsmaker te kunnen beginnen heb je wel wat meer nodig dan alleen een getuigschrift bedrijfsbeheerSgt.Stedenko wrote: Je moet zelfs geen a2 diploma hebben!![]()
Post by Sgt.Stedenko »
bedoel je voor je a2 of voor een ander opleiding via middenjurymanitou. wrote:niet meer danSgt.Stedenko wrote:das just, veel geld, een vestigingsplaats etc etc. Maar een opleiding "fietsenmaker" heb je niet nodig.manitou. wrote: voor als fietsmaker te kunnen beginnen heb je wel wat meer nodig dan alleen een getuigschrift bedrijfsbeheer
ik heb daar een paar jaar geleden achter gehoord en met mijn opleiding kwam ik er niet
avond school volgen of een examen doen voor middenjury was het toen