08/03/2009 Spa

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
SteveHillen
Mountainbiker

Post by SteveHillen »

Als je maar geniet dat is het belangrijkste!!
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

[/b]..[/quote]

Ik ook :-)[/quote]

Ikke ook
julie
Mountainbiker

Post by julie »

Fons Moors wrote:[/b]..
Ik ook :-)[/quote]

Ikke ook[/quote]

ha fonske, kom je naar Spa? Ik ook! Start je vroeg of laat?
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

julie wrote:
Fons Moors wrote:[/b]..
Ik ook :-)
Ikke ook[/quote]

ha fonske, kom je naar Spa? Ik ook! Start je vroeg of laat?[/quote]
Zal ik je om 7h30 komen wakker maken?
peerke1967
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Post by peerke1967 »

En gaat onze fons hier ook een filmke maken?
Onze barcode ligt ook klaar.
Ben wel benieuwd naar het nieuwe parcours.
Wij ( mijn broer en ik) rijden al een jaartje of twintig deze tochten.
In die tijd kwamen er max. 200-300 man op een tt af en was mountainbiken nog een onbekende sport in belgië.
Top organisatie en bevooradingen ( meestal 2 of zelfs 3 voor de langere afstanden.
Ook kan je als iets tragere rijder hier rustig komen rijden. Geen forza toestanden hier. Die heren hebben het weer erg bont gemaakt in wezel, blijkbaar kennen zij het woord respect nog altijd niet.
Op dit gebied kunnen wij nog iets leren van de walen, hier rijden ze voor de fun en niet voor een gemiddelde van 30 of zo.
En neen, ik ben geen slak maar ik steek allleen voorbij als het kan!!!!
I rest my case.
Greetz Peerke
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Ik kijk zo uit naar mn eerste ardennentocht van 2009! (klim)Conditie is wel nihil, maar als het weer het enigszinds toelaat zal ik er bij zijn! Tegen Olne-Spa-Olne moeten we weer een bergske omhoog kunnen :wink:
Remmenlos
Mountainbiker

Post by Remmenlos »

peerke1967 wrote:En gaat onze fons hier ook een filmke maken?
In die tijd kwamen er max. 200-300 man op een tt af en was mountainbiken nog een onbekende sport in belgië.
Top organisatie en bevooradingen ( meestal 2 of zelfs 3 voor de langere afstanden.
Ook kan je als iets tragere rijder hier rustig komen rijden. Geen forza toestanden hier. Die heren hebben het weer erg bont gemaakt in wezel, blijkbaar kennen zij het woord respect nog altijd niet.
Op dit gebied kunnen wij nog iets leren van de walen, hier rijden ze voor de fun en niet voor een gemiddelde van 30 of zo.
I rest my case.
Greetz Peerke
Ben het kompleet met je eens . =D> =D> =D> . En ik ben ook geen slak en heb respect voor mijn medebikers . Kijk hier ook erg naar uit en ben blij dat het terug begint . eerst wel even nog wat onderhoud aan mijn fietske doen . Greetz en tot zondag :wink:
Berthold
Mountainbiker

Post by Berthold »

Remmenlos wrote:
peerke1967 wrote:En gaat onze fons hier ook een filmke maken?
I rest my case.
Greetz Peerke
Ben het kompleet met je eens . =D> =D> =D> . En ik ben ook geen slak en heb respect voor mijn medebikers . Kijk hier ook erg naar uit en ben blij dat het terug begint . eerst wel even nog wat onderhoud aan mijn fietske doen . Greetz en tot zondag :wink:
Mooi, Mooi ! Iederen blijkt echt "hot" om een nieuw seizoen aan te starten... het kribbelt weer ...en er zijn wat vinnige klimmtjes tussen om jullie coooooooool te houden... beloofd :bounce:
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

Hoeveel hoogtemeters mag je hier verwachten ? Het kan zijn dat ik afkom met een collega van't werk en hopelijk ook met Sportyboy.
Berthold
Mountainbiker

Post by Berthold »

Trekkie 800 wrote:Hoeveel hoogtemeters mag je hier verwachten ? Het kan zijn dat ik afkom met een collega van't werk en hopelijk ook met Sportyboy.
op de 35km +/- 950 hm
op de 42km +/- 1200 hm
Laatste verkenning waar deelnam, had ik 750 hm op 29km op de polar...
Parcoer is bijna constant in het bos, afwisselend met technische en goed lopende stuken, kan heel good op gemak of tempo gereden worden... afhankelijk van je humeur en van je huidige vorm ! :wink:
Post Reply