01/03/2009 Kalmthout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
specialized henkie
Mountainbiker

Post by specialized henkie »

Ik heb de fantastische tt van kalmthout zondag gereden wij (herman en ik)waren 1 van de eerste om half 8 mocht je al vertrekken eerst naar het klein schietveld met leuke singletracks wel serieus moeten stoempen maar ja het was ook voor mij de eerste tour tocht van het jaar :evil: na de weg over te steken rechts naast de benzinepomp waar de splitsing van de 45 en 30 stond aangeduid goed opletten of je was er voor bij alle daar konden we ons gem snelheid en bpm wat opdrijven :drunk: idd na de bevoorrading in maria ter heide was het technisch zeer leuk na de tocht lekker uit rusten 19 km/uur gem =D> en de tikker 154bpm moet nog serius gewerkt worden om in juni la reid marathon mee te rijden ik kies dan toch maar de 65 km :P greetz van een mede biker
specialized henkie
Mountainbiker

Ik heb de fantastische tt van kalmthout zondag gereden wij (herman en ik)waren 1 van de eerste om half 8 mocht je al vertrekken eerst naar het klein schietveld met leuke singletracks wel serieus moeten stoempen maar ja het was ook voor mij de eerste tour tocht van het jaar :evil: na de weg over te steken rechts naast de benzinepomp waar de splitsing van de 45 en 30 stond aangeduid goed opletten of je was er voor bij alle daar konden we ons gem snelheid en bpm wat opdrijven :drunk: idd na de bevoorrading in maria ter heide was het technisch zeer leuk na de tocht lekker uit rusten 19 km/uur gem =D> en de tikker 154bpm moet nog serius gewerkt worden om in juni la reid marathon mee te rijden ik kies dan toch maar de 65 km :P greetz van een mede biker
SilverFokske
Mountainbiker

Post by SilverFokske »

Ook leuk toerke gereden; nog es ne keer met fietske van thuis uit vertrokken (alles bijeen een 67 km). Lekker weertje, goed parcours, goede bevoorrading, etc.
Wat de lus via Groot Schietveld naar O'broek, 't hof van Note, de Miksebaan (zonder de Merel en of Rommersheide), via de Mik (ook niks meegepakt) naar de bevoorrading doet snap ik ni goed. Komt misschien omdat ik daar zelf al te veel zit, of zit je anders in 't vaarwater van andere organisaties.
Maar na de bevoorrading, meer richting Kapellen/Kalmthout zekers, lekker lekker.....
Hebben jullie eventueel een kaart waar je toer op staat? Ben geïnterresseerd natuurlijk. Maaaaar, in hoeverre mag je er komen, alleen, als privé persoon? Is tenslotte nog militair domein, niet?
Alhouwel er veel met paarden en honden ook gewandeld wordt.
Allée goede organisatie, tot de volgende.
specialized henkie
Mountainbiker

Ik heb de voll rit met mijn edge 305 gereden en kan die eventueel door sturen maar dat is in course bestand je kan denk ik heel de tt na rijden behalve het bos bij notteboom das prive [-X dan ga je naar de weg dan links ongeveer 2km dan rechts naar de mik greetz
treker
Mountainbiker

Post by treker »

er zijn die dag foto's genomen kunnen we die ergens bekijken
Pogo
Mountainbiker

Post by Pogo »

Ja dat vroeg ik me ook al af waar de foto's te vinden zijn, iemand info ondertussen???

Mvg, Pogo
Post Reply