08/03/2009 Wemmel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- VaMalder
- Mountainbiker
Zeg dan gewoon waar we kunnen "inpikken" vanuit Asse, we hoeven de volledige toer niet te weten.SCHOVIE wrote:Om alle onze troefkaarten niet onmiddellijk op tafel te leggen,
wordt het parcours niet one - line gezet.
PS: Fietsverhuur is, spijtig genoeg, bij ons niet mogelijk, maar er zijn winkels genoeg( oa DS Bikes in Strombeek) die fietsen verhuren.
Hello,
Jullie kunnen "inpikken" in Asse aan de Wolfrot of aan de Huinegem.
Vergeet echter niet om jullie in te schrijven, waardoor je onderweg nog een gratis hotdogske kunt "meepikken".
PS: het niet one line zetten van het parcours is niet uit "slechte wil" maar we hebben, spijtig genoeg, de voorgaande jaren gemerkt dat er "tamelijk veel zwart werd gereden".
Uiteraard zullen er altijd wel zij die van "zwartrijden" een aparte sport maken.
Natuurlijk weet ik wel dat jullie gelukkig niet tot deze categorie behoren.
Tot zondag en alvast veel fietsplezier.
Jullie kunnen "inpikken" in Asse aan de Wolfrot of aan de Huinegem.
Vergeet echter niet om jullie in te schrijven, waardoor je onderweg nog een gratis hotdogske kunt "meepikken".
PS: het niet one line zetten van het parcours is niet uit "slechte wil" maar we hebben, spijtig genoeg, de voorgaande jaren gemerkt dat er "tamelijk veel zwart werd gereden".
Uiteraard zullen er altijd wel zij die van "zwartrijden" een aparte sport maken.
Natuurlijk weet ik wel dat jullie gelukkig niet tot deze categorie behoren.
Tot zondag en alvast veel fietsplezier.