08/03/09 Kortrijk-Dutsel Holsbeek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ugo
Mountainbiker

Post by ugo »

Beste Guy,

Voor de bike-wash hebben wij zowel hogedrukreinigers als tuinslangen. iedereen kan dus kiezen wat er het best is voor zijn bike.
Wij bieden de deelnemers ook een extra bike-wash service aan : wij reinigen voor degene die dat wensen zelf hun bike. Terwijl kan men gaan douchen en een lekkere Leffe gaan drinken. U kan uw propere bike gaan afhalen in de bewaakte fietsstalling.

namens de inrichters 4XPbikers
ugo

Guy-ant wrote:Op de site zag ik iemand met een hd-reiniger aan 't werk opde bike-wash ?!
Liever een tuinslangetje!
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

Ik zal er ook zijn, 987 HM!! :drunk: :drunk: :drunk:
Ik ga toch maar de 45 km nemen denk ik 8)
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

wat betekent de + Chartreuzeroute?

Is dat iets speciaal ofzo, iemand een beetje info?
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

@sportyboy, geen idee waarom de + maar ik weet wel dat vorig jaar de "chartreuze" berg van alle kanten beklommen werd. De chartreus is echt een plezier en heeft enkele klimmetjes om U tegen te zegge.
Wij noteerden trouwens dit vorig jaar " Deze TT zal zich van de andere tochten in de buurt onderscheiden door geen enkele helling te laten liggen"
Wij zullen er zijn :bounce: :bounce:
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

nihil
Last edited by jaro on Tue 03 Mar 2009 09:01, edited 2 times in total.
ugo
Mountainbiker

Post by ugo »

Sportyboy,
Elke tocht heeft een naam gekregen.
De Chartreuzeroute bedraagt 45 km. Op het einde van de route kan je ook de lus rond de Beninksberg rijden. Die lus is 3.4 km zodat je in totaal 49,3 km gedaan hebt. Vandaar de naam Chartreuzeroute+.
Meer info hierover vind u op onze website www.4xpbikers.be onder tourtocht2009 en doorklikken naar afstanden.

tot zondag
namens de inrichters - ugo

sportyboy wrote:wat betekent de + Chartreuzeroute?

Is dat iets speciaal ofzo, iemand een beetje info?
nero
Mountainbiker

Post by nero »

:oops: Ik heb een vraagje: ik heb eens gekeken op jullie site www.4xpbikers.be en heb de routekaart bekeken. Ik wil gewoon eens weten als ik 40 km wil rijden ipv 45, kan ik dit? welke splitsing moet ik dan nie de 45 volgen. Misschien een moeilijke vraag, maar toch t vragen waard...
ugo
Mountainbiker

Post by ugo »

Beste Nero,
Op onze website onder de rubriek "toertocht2009" klikt u door naar ' afstanden'. Hier vindt u een tabel met alle afstanden tot de bevoorradingen en na de bevoorradingen. Op deze basis kan u zelf uw eigen route uitsippelen bv u volgt eerst de 45 km tot aan de 1e bevoorrading ( = 21 km) en dan volgt u de 30 km ( = 15 km ) . Totaal = 36 km.
Wil u iets meer doen dan volgt u eerst de 60 km ( = 26km) en dan de 30 km ( = 15). totaal 41 km.
tot zondag
namens de inrichters - ugo

nero wrote::oops: Ik heb een vraagje: ik heb eens gekeken op jullie site www.4xpbikers.be en heb de routekaart bekeken. Ik wil gewoon eens weten als ik 40 km wil rijden ipv 45, kan ik dit? welke splitsing moet ik dan nie de 45 volgen. Misschien een moeilijke vraag, maar toch t vragen waard...
Steven.sp
Mountainbiker

Post by Steven.sp »

Wij zullen er zeker ook zijn !!!

Zulke organisatie verdiend vele MTB-ers. Steeds een prachtig parcours en ook de organisatie is steeds tip top in orde.

Tot zondag.
bbo
Mountainbiker

Post by bbo »

Ziet er veelbelovend en zwaar parcours uit! Ik ga voor de 45km
Tot zondag!!
Post Reply