22/03/09 Lennik

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

moogt ge den toer 2 keer rijden, kwestie van wa km's te doen want de weersvoorspellingen zien er goed uit voor volgende week :wink:
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

s-biker gert wrote:moogt ge den toer 2 keer rijden, kwestie van wa km's te doen want de weersvoorspellingen zien er goed uit voor volgende week :wink:

mispakt u nie zenne want het is een pittig toerke, zowel de 40 en de 50 km.
Ik ben trouw op post terug.

MaC'red 8)
Schoupabiker
Mountainbiker
Location: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel'21 - MSC Zion Tandem

1

Post by Schoupabiker »

Gisteren de eerste pijlen gezien. Ga morgen nog eens op pad ...

De organisatie heeft reeds wat gesnoeid, dus moet het wel in orde komen.
Deze week wordt goed weer voorspeld ... t'wordt plezant =P~
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Post by MC Jo »

MC Jo wrote:
s-biker gert wrote:moogt ge den toer 2 keer rijden, kwestie van wa km's te doen want de weersvoorspellingen zien er goed uit voor volgende week :wink:
We kunnen ook van thuis vertrekken met de MTB. Voor mij misschien wat ver, maar van bij Werner thuis zie ik het misschien zitten. 't is 18 km van bij Werner tot aan de sporthal.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Kom ook af tis de derde keer op rij dan dat ik aanwezig zal zijn.Altijd leuk tochtje...Serieus pittig met héél wat Hm en technische stukjes..Te verstaan onder singletracks met prikkeldraad langs beide kanten.Hoeveel Hm op de 50 dacht tussen de 500en 600 als ik mij niet vergis ,ben ik juist?
Wat ik vorig jaar wat minder vond door de gewijzigde start dat ze met een lus werkte waardoor we de start weer passeerde en toch voor wat verwarring zorgden vond ik!
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

laagvlieger wrote:Kom ook af tis de derde keer op rij dan dat ik aanwezig zal zijn.Altijd leuk tochtje...Serieus pittig met héél wat Hm en technische stukjes..Te verstaan onder singletracks met prikkeldraad langs beide kanten.Hoeveel Hm op de 50 dacht tussen de 500en 600 als ik mij niet vergis ,ben ik juist?
Wat ik vorig jaar wat minder vond door de gewijzigde start dat ze met een lus werkte waardoor we de start weer passeerde en toch voor wat verwarring zorgden vond ik!
De start is terug aan de sporthal Jo Baetens zoals voorheen en dus geen ingewikkeld parcours. op de lansgte afstand hebben we bijna 700 hm's opgemeten en bij de 40 km rond de 600hms.

MaC'Red 8)
funkstar
Mountainbiker

Post by funkstar »

Vorig jaar hier ook een schitterende tocht gehad.
Voor diegenen die graag de foto's van de hellingen bekijken:
http://www.lennik.be/rd382rznc162djc0bjc1hc.aspx
rendier
Mountainbiker

Post by rendier »

hoeveel bevooradingen heb je op de 5O km en het bos en singeltrackgehalte zou da graag weten :P
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

Ik heb deze TT al meermaals gereden ; moet zeggen altijd dik in orde !
tussen 2 muren ergens in een centrum vindt ik nog altijd de max ,OK raar voor ne MTB'ker maar 't is nu zo :oops: #-o voor de rest veel kerkwegskes (lees singeltacks) en de nodige hoogtemeters :bounce: :bounce: soms komt ge nen kwaaie bewoner tegen als ge aan zij omheining komt :evil: 8) (als ik me ni vergis) !! ik zal er zeker, zijn tot zondag =D> :bounce: :drunk:
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

rendier wrote:hoeveel bevooradingen heb je op de 5O km en het bos en singeltrackgehalte zou da graag weten :P
er is 1 bevoorrading voor alle astanden.

MaC 8)
Post Reply