22/02/2009 Allennes-Les-Marais

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Moustache wrote: (of de auto gewoon aan de Base de Wingles zetten en vier of vijf keer enkel dit deel doen....)
Als ik die dag Wingles wil rijden,dan zal ik het wel zo moeten doen,denk ik.
Moet naar een familie baby-borrel van 11 tot 13 u. :evil: :evil:

Dus starten in Allennes-les-marais zit er dit jaar zeker niet in.
Ik denk dat rond mijn deure wat kilometers ga mogen maken in ons eigen "wingles".Kwestie van op tijd te zijn.

Als alles goed gaat zou mijn eerste "franse" dan Raismes moeten worden...........
De eerste maal "Base de Wingles" is dan gereserveerd voor Billy-Berclau
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

veeteeteetje wrote:Moet naar een familie baby-borrel van 11 tot 13 u. :evil: :evil:
mmmh, da's toevallig, ik zit ook met een babyborrel die dag om 11u... word jij mss ook in Roeselare verwacht?

hoe dan ook, heb gelukkig toch permissie gekregen om naar Wingles en omstreken te trekken! :bounce:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Rodenbach wrote:
veeteeteetje wrote:Moet naar een familie baby-borrel van 11 tot 13 u. :evil: :evil:
mmmh, da's toevallig, ik zit ook met een babyborrel die dag om 11u... word jij mss ook in Roeselare verwacht?

hoe dan ook, heb gelukkig toch permissie gekregen om naar Wingles en omstreken te trekken! :bounce:
Nee,in Kuurne.
Ligt wel in de goede richting en aan een afrit......
maar we gaan ons niet riskeren... #-o
Belle
Mountainbiker

Post by Belle »

Ikzelf kan ook niet komen (spijtig, ga naar de musical van Annie in Oostende). Hein zal waarschijnlijk wel van de partij zijn!

Hier heb je nog enkele foto's van onze André, met vele BFB erop:

http://tignon.andre.free.fr/report.php?id=710
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Zou wel eens kunnen dat ik ook de grens oversteek voor deze tocht die blijkbaar fel gesmaakt is bij de Forumbikers.
Eerst zien dan geloven hé :bounce:
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

barty wrote:Zou wel eens kunnen dat ik ook de grens oversteek voor deze tocht die blijkbaar fel gesmaakt is bij de Forumbikers.
Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar deze Franse tocht trekt op niks.
Veel wandelstroken, povere ravito's, geen bike wash, geen douches, geen parking, ...
Mij zien ze daar allesinds niet, er is veel beter te vinden in Vlaanderen die dag!
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Verdikke, ik moet ook die dag naar een babyborrel... Wel vanaf 16h, hoera! Deze vorig jaar gereden en ons met 3 deftig geamuseerd... Waarschijnlijk dit jaar met wat meer, voor de 35 en wat bissen...
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

uncle sam wrote:
barty wrote:Zou wel eens kunnen dat ik ook de grens oversteek voor deze tocht die blijkbaar fel gesmaakt is bij de Forumbikers.
Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar deze Franse tocht trekt op niks.
Veel wandelstroken voor de Fransen , povere ravito's na 3 keer base de winges, was de bevoorrading bijna leeg , , geen bike wash slechts 2 spuiten en 1 borsteltje, dus lang wachten , , geen douches temperatuur va het water over 2 jaar: 2°C , , geen parking vorig jaar 1km ver gestaan , , ...
Mij zien ze daar allesinds niet, er is veel beter te vinden in Vlaanderen die dag!

awel ik ga ook niet :^o
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Zeg jongens, waarom staat het filmpje van de forumbikers van vorig jaar hier nog niet tussen?

Ik twijfel nog tussen deze en en de hoogtemeters van Lot
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

kenny wrote:Zeg jongens, waarom staat het filmpje van de forumbikers van vorig jaar hier nog niet tussen?
Er worden nooit filmpjes gemaakt van flutritten, dus... :^o :^o :^o

Wie durft hier een lijstje beginnen?
Post Reply