08/02/2009 Bekegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
torhoutboy
- Mountainbiker
Da gaat door, maar als het is zoals de rit vorig jaar, dan zit daar veel "boane" in.
En als het zal zijn zoals hun reacties in dit topic zal het waarschijnlijk ook nie echt ne vetten zijn.
'k zal uit noodzaak toch maar naar daar afzakken, omdat ik vroeg moet thuis zijn.
Hopelijk weten ze een antwoord op mijn vraag, of het verschil tss. 25km en 50km 1lus is of als je meerdere keren kan splitsen zodat de mogelijkheid bestaat om een tussenafstand te fietsen.
Hopelijk enige reactie
En als het zal zijn zoals hun reacties in dit topic zal het waarschijnlijk ook nie echt ne vetten zijn.
'k zal uit noodzaak toch maar naar daar afzakken, omdat ik vroeg moet thuis zijn.
Hopelijk weten ze een antwoord op mijn vraag, of het verschil tss. 25km en 50km 1lus is of als je meerdere keren kan splitsen zodat de mogelijkheid bestaat om een tussenafstand te fietsen.
Hopelijk enige reactie
hallo bekegem?
ik vind idd dat zij maar weinig respons geven op onze vragen.
was het niet dat er in de omgeving geen enkel alternatief was, dan was ik allang gaan vliegen en koos ik voor een andere toertocht.
zo weinig informatie ne respons, dat is een tt onwaardig.
ik ben eens benieuwd hoeveel mensen er daar zondag zullen staan.
als een club kiest om een tt in te richten, vin dik ook dat ze de moeite moeten doen om iemand de vragen van mtb'ers te laten beantwoorden.
ik hoop alvast dat 'wij' nog een antwoord krijgen op de vele vragen voor zondag.
was het niet dat er in de omgeving geen enkel alternatief was, dan was ik allang gaan vliegen en koos ik voor een andere toertocht.
zo weinig informatie ne respons, dat is een tt onwaardig.
ik ben eens benieuwd hoeveel mensen er daar zondag zullen staan.
als een club kiest om een tt in te richten, vin dik ook dat ze de moeite moeten doen om iemand de vragen van mtb'ers te laten beantwoorden.
ik hoop alvast dat 'wij' nog een antwoord krijgen op de vele vragen voor zondag.
-
voetbalhenk
- Mountainbiker
Post by voetbalhenk »
Heb die 2 jaar geleden gereden. Veel baan maar toch goed om te rijden. Je kunt hem niet vergelijken met Snellegem of Jabbeke maar welke tocht in de streek kan daar aan tippen. Sorry, ik ben uit deze streek maar het is wel zo.
Ik ben ook van de streek en heb die ook nog niet gereden.
Kben eens gaan zoeken op google en vond info op de website van wtc de gouden leeuwen. Jammer dat we zo naar de info moeten zoeken maar voor alle geïntereseerden zie : www.wtcdegoudenleeuw.net en verder klikken op "Ritten" > "Eigen organisaties"
Daar is alles uitgelegd met zelfs een map erbij
Kben eens gaan zoeken op google en vond info op de website van wtc de gouden leeuwen. Jammer dat we zo naar de info moeten zoeken maar voor alle geïntereseerden zie : www.wtcdegoudenleeuw.net en verder klikken op "Ritten" > "Eigen organisaties"
Daar is alles uitgelegd met zelfs een map erbij
- dhoop
- Mountainbiker
- Location: http://www.wielertoerist.be/dhoop/;TREK 8500;GIANT defy1
Welkom op de website van de wielertoeristenclub De Gouden Leeuw Eernegem
Maak je keuze Algemene Info Sponsor Nieuws Kledij Foto's Contacteer club Gastenboek Andere websites Ritten Kalender vrouwen Kalender team A-B Resultaat zomer '09 Eigen organisatie Zomer '09 team B Winterritten Leden Vrouwen Team A en B Allerlei Bestuursleden Geschiedenis Tweedehands Blog
Eigen organisaties
1° Mountainbike rit
Onze eerste Mountainbike rit, de "Sint Laurentiustocht", gaat door op 08/02/2009 aanstaande.
Inschrijven in:
Zaal de Kouter
Kouterstraat.
BEKEGEM
West-Vlaanderen Afstand 25km (€2 voor leden )
en 50km (€2,5 voor leden) Inschrijven kan van 8.30 tot 11.00
Hierbij de rit van 50km in google maps
--------------------------------------------------------------------------------
Copyright © WTC De Gouden Leeuw Eernegem
Maak je keuze Algemene Info Sponsor Nieuws Kledij Foto's Contacteer club Gastenboek Andere websites Ritten Kalender vrouwen Kalender team A-B Resultaat zomer '09 Eigen organisatie Zomer '09 team B Winterritten Leden Vrouwen Team A en B Allerlei Bestuursleden Geschiedenis Tweedehands Blog
Eigen organisaties
1° Mountainbike rit
Onze eerste Mountainbike rit, de "Sint Laurentiustocht", gaat door op 08/02/2009 aanstaande.
Inschrijven in:
Zaal de Kouter
Kouterstraat.
BEKEGEM
West-Vlaanderen Afstand 25km (€2 voor leden )
en 50km (€2,5 voor leden) Inschrijven kan van 8.30 tot 11.00
Hierbij de rit van 50km in google maps
--------------------------------------------------------------------------------
Copyright © WTC De Gouden Leeuw Eernegem
-
gouden leeuwke
- Mountainbiker
Post by gouden leeuwke »
Hallo hier ben ik dan nog eens met wat info over de tt van zondag.Deze rit sint-laurentiusrit werd door onze club de gouden leeuwen overgenomen vandaar mijn forumnaam van de sint-laurentius trappers die zijn opgehouden te bestaan.De rit gaat door in de kouter te bekegem dus de locatie blijft hetzelfde als vorige jaren al zijn de gouden leeuwen een club uit eernegem.De rit zal zoals gebruikelijk de omgeving van vloethemveld snellegem en deels brugse bossen aandoen.Morgen avond of namiddag zal ik nog wat meer informatie kunnen geven dan zal ik iemand van de bestuursleden gezien hebben greets gouden leeuwke.