08/02/2009 Lille

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

als het via poederlee en vorselaar loopt zijn er volgens mij veel singletracks voorzien waar je anders niet kan komen , heb die stroken vorig jaar ook gereden op een TT en was echt een surprise! wetende dat ik in vorselaar altijd gewoond heb! echt een aanrader, ik zal er ook zijn als het niet regent.
zagato
Mountainbiker

Post by zagato »

Graag laatste update van het parcours .
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

zagato wrote:Graag laatste update van het parcours .
het parcours ligt er nog :bounce: :bounce: :bounce: :-D ...euhm en dan nu serieus... :evil: ..morgen gaan ze een pijlen hangen..kans is groot dat ik rond 15 u een ronde ga rijden en dan laat ik savonds wel iets weten :lol:
Lilleputter
Mountainbiker

Post by Lilleputter »

En weet al iemand hoe het parcours erbij ligt :roll:
NERMAL
Mountainbiker

Post by NERMAL »

Vandaag op doortocht over de Lilse bergen de pijlen zien hangen en denk dat de beste stukken erin zitten die van de Lilse bergen dan toch :wink: over het algemeen denk ik dat alles goe bereidbaar zal zijn..... helaas zal ik morgen moeten passen :-? :-?
Mountainbiker

NERMAL wrote:Vandaag op doortocht over de Lilse bergen de pijlen zien hangen en denk dat de beste stukken erin zitten die van de Lilse bergen dan toch :wink: over het algemeen denk ik dat alles goe bereidbaar zal zijn..... helaas zal ik morgen moeten passen :-? :-?
idd,parkoer ligt er vrij goed bij..hier en daar een modderstrook(je)..maar dat lijkt me perfect normaal voor de tijd van het jaar :-D ...morgen wordt er blijkbaar droog weer verwacht dus niets houdt jullie tegen om er tegenaan te gaan morgen :bounce: :bounce:
EasyDeluxe
Mountainbiker

Post by EasyDeluxe »

heeft er iemand een correct adres van de startplaats?
zodat ik dat in m'n gps kan ingeven.
thx
G
Mountainbiker

EasyDeluxe wrote:heeft er iemand een correct adres van de startplaats?
zodat ik dat in m'n gps kan ingeven.
thx
G
als je balsakker ingeeft kom je er wel..de start is op de voetbalterreinen van kfc lille.
als je van antwerpen komt is het de E34 en dan afrit 21....richting lille..er staan borden,je kan niet missen :wink:
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

Ik vond de tocht maar vrij matig. Na de (uitstekende) bevoorrading was het maar een saaie boel. Zoveel bos en toch zo weinig singletracks... Voor de rest was het wel tof. Alles was er aanwezig, bewaakte fietsenstalling, seingevers, uitgebreide bevoorrading, zelfs een afspuitstand met eigen mensen...
Kortom: organisatie top, parkoer minder.
Vintage Biker
Mountainbiker

Post by Vintage Biker »

Inderdaad de orgenisatie was OK veel parking vlakbij goeie bewaakte fietsen parking, goeie bevoorrading, er was zelfs genever voor de liefhebbers......
Alleen het parcours was soms nogal zwak. Heel toffe stukken gevolgd door een stuk asfalt. Goed voor de recup van mijn oud lijf maar het mocht wat meer bos geweest zijn.
Al bij al toch ne goeie !
Post Reply