Op de website www.spoortrekkers.be vindt je meer informatie over de inrichtende club WTC Spoortrekkers en onder info MTB2009 de gegevens van de toertocht.WebEdje wrote:Welk is het adres waar de inschijving is ?
Mvg
Erik
07/02/09 Keiheuvel Balen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
11u30 is normaal geen probleem. Dan is vrijwel iedereen op post, de afpijling is dan zeker in orde. Ge kunt U gerust eens goed komen afbeulen in de bossen van de Keiheuvel, in de namiddag kunt ge toch op het werk gaan rustenpetruske wrote:kan er iets vroeger bv 11.30 gestart worden daar ik graag zou willen komen maar npog moet gaan werken in de namiddag
groetjes
Voorlopig valt het nogal mee. Het is op dit ogenblik zeker niet zo vettig als verleden jaar, maar veel hangt af van het weer van de komende dagen. Als het van de weerman afhangt kan je zaterdag lekker in de sneeuw rondfietsenrendier wrote:hoe is de staat van het parcoer met de regen van de afgelopen dagen, zou da graag weten mannen van de inrichtingwordt hij vrijdag uitgepijlt dan kun je mij iets laten weten
Met de afpijling starten we vrijdag namiddag om 13u00. Als je graag komt helpen ben je welkom
Heet van de pers
Het parcoers ziet er momenteel prachtig uit. Er is een stuk waar door boskap met het bijhorende verkeer een slijkboel van gemaakt is, maar dat wordt morgenvroeg nog omgeleid over een ander traject. Normaal zou het met deze weersomstandigheden morgen ideaal zijn om elke mountainbiker te kunnen bekoren. En als het biken niet meevalt is er nog altijd lekkere Trappist van het vat 
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Enkele Heidetrappers uit Genk met bijbehorende sympathisant (GeeCee) en misschien nog aanpikkers voor ons treintje zullen op rendez vous zijn om 13h00.