25/01/2009 Genk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Om hoe laat zijn jullie te vinden zijn aan de inschrijving ??? Ik kom ook met de fiets. Afhankelijk van het weer zal ik een TOYOTA out-fit dragen, zwarte beenwarmers, rooi broekske/shirt Rood-grijs, met daarboven een wit windstopper Sportfuhl.....en als het té koud is, lange zwarte broek, en Geel/grijs/zwart windstopper Decathlon merk.
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Spookvanhetbos wrote:Om hoe laat zijn jullie te vinden zijn aan de inschrijving ??? Ik kom ook met de fiets. Afhankelijk van het weer zal ik een TOYOTA out-fit dragen, zwarte beenwarmers, rooi broekske/shirt Rood-grijs, met daarboven een wit windstopper Sportfuhl.....en als het té koud is, lange zwarte broek, en Geel/grijs/zwart windstopper Decathlon merk.
Het uur van vertrek zal rond 09h00 a.d. inschrijving zijn, binnen en niet buiten!! :P
Volg de topic voor het laatste nieuws en u zult geweten zijn! :oops:
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

En ups, zo staan we weeral bovenop :-)
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

Weet er iemand of de terril te rijden is met de overvloedige regen van de laatste dagen?
alfa75
Mountainbiker

Post by alfa75 »

Ik ga mij nu omkleden en oa de terril op , laat het tegen 17u weten
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

alfa75 wrote:Ik ga mij nu omkleden en oa de terril op , laat het tegen 17u weten
Dat is heel sympathiek van u!
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

alfa75 wrote:Ik ga mij nu omkleden en oa de terril op , laat het tegen 17u weten
Ja ene,ben aant wachten :evil:
nero
Mountainbiker

Post by nero »

:lol: Ik kan het u nu al zeggen, tis goe mountainbikeweer voor deze tijd van het jaar en de grond is ook goe. Morgen voorspellen ze droog weer. Ik ben vandaag de toer gaan uitpijlen vanaf de bevoorrading naar de terril tot aan Kattevenia. Het rijdt héél goe. Dus kom maar af...
alfa75
Mountainbiker

Post by alfa75 »

ja heb mijn fiets nog gewassen!
dus : voor diegenen die zich verheugen op de terril, deze gaat niet tot boven maar voor de laatste klim links op de klinkers verder!! beneden is de steile afdaling eruitgeleten en gaat in tegenovergestelde richting!

is goed te doen er ligt een dikke laag modder in het bos maar de terril is goed te beklimmen. voor de rest is het de blauwe route maar dat is geweten!

stukje bos aan het voetbalplein is ook ferm ingekort!

Tot morgen !
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Heb de toer ook gereden maar vond de uitpijling te pover. Zeker op cruciale plaatsen. Te schrik om een pijltje te veel te gebruiken.
3 km na de start waren er al pijlen vewijderd en los in de bos gesmeten. Heb ze zo goed als mogelijk terug gezet. Zonder dank. :wink:
Post Reply