25/01/2009 Genk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Om hoe laat zijn jullie te vinden zijn aan de inschrijving ??? Ik kom ook met de fiets. Afhankelijk van het weer zal ik een TOYOTA out-fit dragen, zwarte beenwarmers, rooi broekske/shirt Rood-grijs, met daarboven een wit windstopper Sportfuhl.....en als het té koud is, lange zwarte broek, en Geel/grijs/zwart windstopper Decathlon merk.
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Het uur van vertrek zal rond 09h00 a.d. inschrijving zijn, binnen en niet buiten!!Spookvanhetbos wrote:Om hoe laat zijn jullie te vinden zijn aan de inschrijving ??? Ik kom ook met de fiets. Afhankelijk van het weer zal ik een TOYOTA out-fit dragen, zwarte beenwarmers, rooi broekske/shirt Rood-grijs, met daarboven een wit windstopper Sportfuhl.....en als het té koud is, lange zwarte broek, en Geel/grijs/zwart windstopper Decathlon merk.
Volg de topic voor het laatste nieuws en u zult geweten zijn!
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
ja heb mijn fiets nog gewassen!
dus : voor diegenen die zich verheugen op de terril, deze gaat niet tot boven maar voor de laatste klim links op de klinkers verder!! beneden is de steile afdaling eruitgeleten en gaat in tegenovergestelde richting!
is goed te doen er ligt een dikke laag modder in het bos maar de terril is goed te beklimmen. voor de rest is het de blauwe route maar dat is geweten!
stukje bos aan het voetbalplein is ook ferm ingekort!
Tot morgen !
dus : voor diegenen die zich verheugen op de terril, deze gaat niet tot boven maar voor de laatste klim links op de klinkers verder!! beneden is de steile afdaling eruitgeleten en gaat in tegenovergestelde richting!
is goed te doen er ligt een dikke laag modder in het bos maar de terril is goed te beklimmen. voor de rest is het de blauwe route maar dat is geweten!
stukje bos aan het voetbalplein is ook ferm ingekort!
Tot morgen !
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Heb de toer ook gereden maar vond de uitpijling te pover. Zeker op cruciale plaatsen. Te schrik om een pijltje te veel te gebruiken.
3 km na de start waren er al pijlen vewijderd en los in de bos gesmeten. Heb ze zo goed als mogelijk terug gezet. Zonder dank.
3 km na de start waren er al pijlen vewijderd en los in de bos gesmeten. Heb ze zo goed als mogelijk terug gezet. Zonder dank.