trouwens een van de betere organisaties en leeuk parcours,dus de sasbikers zijn present.
08/02/09 Heverlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
Wij hebben van avond vergadering met ons clubke en dan word de kalender voor de volgendemaand samengesteld...Aangezien het jullie "10de verjaardag" is ga ik deze pushen...morgen meer... 
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
Net terug van de vergadering...Kogel is door de kerk
Jullie mogen ons daar verwachten
Hoe uitgebreid de groep zal zijn weet ik nog niet want telkemale ik een aantal vermeld begint da liedje van 10 kleine negers..... 
Jullie mogen ons daar verwachten
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Om de TT van de Zoenk te missen, dan moet je al Gaza-horror hebben meegemaakt. Hier moet alles voor wijken. Daar we met ons groepeke na een TT geregeld Zoenkers moeten onderhouden en entertainmen rekenen we toch wel op een VIP-behandeling. Go for it!
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Om de TT van de Zoenk te missen, dan moet je al Gaza-horror hebben meegemaakt. Hier moet alles voor wijken. Daar we met ons groepeke na een TT geregeld Zoenkers moeten onderhouden en entertainmen rekenen we toch wel op een VIP-behandeling. Go for it!