zowel in wachtebeke als in wondelgem was er mijn inziens fietsbewakingdeca c40 wrote:tis schandalig paar weken geleden een makker de zijne ook gestolen een merida van 3 weken oud van 1800 euro op de vtt in wachtebeke
hun poten moesten krom blijven staan
17/01/2009 Wondelgem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- pater lieven
- Mountainbiker
Post by pater lieven »
- livestrong
- Mountainbiker
Post by livestrong »
een wilde boere dochtere , zou ze er weer zijnsurfbiker wrote:Net terug,niettegenstaande de mindere commentaar vond ik die rit toch best de moeite om eens te doen;een paar leuke trajecten gereden.
Op de bevoorading van de 48km stond er een wilde boerendochter die elke man zn hartje nog sneller wou doen slaan,was wel leuk.
Ik ben ook meegereden met een toffe gast die uiteindelijk B.K. motorcross bleek te zijn.
Een paar zaken die ik toch wel gemist heb en dat was een betere fietsen afspuit maar vooral(met zulk weer) een warme douche.Er bestaan zaken genoeg om een warme douchecabine te installeren ipv van emmers water.
Voor de rest bedankt aan de organisatie voor de leuke rit.
Grtz
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Stukje op de weg gereden en heb er verschillende tegen gekomen!
Bij sommigen waren de kleuren niet meer zichtbaar na de mud-passages in Belzele!
Het leken wel modder-varkentjes na de dooi-invasie!
Ieder diertje zijn pleziertje,denk ik dan maar!
Gelukkkig regende het deze morgen nog niet!
Bij sommigen waren de kleuren niet meer zichtbaar na de mud-passages in Belzele!
Het leken wel modder-varkentjes na de dooi-invasie!
Ieder diertje zijn pleziertje,denk ik dan maar!
Gelukkkig regende het deze morgen nog niet!
Deze thuismatch mocht ik niet missen, op 50 meter van mijn deur!
M'n fotokes zijn eindelijk in m'n webalbummeke geraakt.
Er zijn enkele foto's die niet gelukt zijn,voor het geval er iemand naar zijn foto zoekt...
Ik was nu toch ook wel eens benieuwd naar die fameuze boerendochter, en het waren er maar liefst 3 !??
Kijk maar;
http://picasaweb.google.be/mariechristi ... ag16012010
Ik had al 3 tal jaren na elkaar de kleine omloop gereden en daar is zo geen ambiance op die controle!
Trouwens, de dames hadden al gehoord dat er gepraat werd over een boeredochter en vonden het niet erg gepast dat ze zo bekeken werden...
M'n fotokes zijn eindelijk in m'n webalbummeke geraakt.
Er zijn enkele foto's die niet gelukt zijn,voor het geval er iemand naar zijn foto zoekt...
Ik was nu toch ook wel eens benieuwd naar die fameuze boerendochter, en het waren er maar liefst 3 !??
Kijk maar;
http://picasaweb.google.be/mariechristi ... ag16012010
Ik had al 3 tal jaren na elkaar de kleine omloop gereden en daar is zo geen ambiance op die controle!
Trouwens, de dames hadden al gehoord dat er gepraat werd over een boeredochter en vonden het niet erg gepast dat ze zo bekeken werden...