Fiets van het jaar 2008 - De Winnaars
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Post by FantaDHrider »
ik heb van een paar lui de maat shirt en hanschoenen en adres gekregen.Aan de mensen die in de prijzen zijn gevallen maar nog geen PB hebben gestuurd naar mij,zolang ik geen bericht krijg kan ik ook niet regelen.
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Post by FantaDHrider »
ik ben vandaag naar de lbs geweest voor de Oakley shirts en ze hadden alleen in de maten Medium(1tje) en Large.Ik vroeg aan hun of ze andere maten kunnen bestellen maar dat wordt hellaas pas in de zomer(gezien ze nu alleen de winter collectie doen(dus dat zijn alleen maar truien).
Ik heb een paar Large en enkel een Medium gekocht(was er maar 1 Medium).Kon ze voor een goedkope prijs in kopen
.
@RM6: Kreeg te horen dat ze Fox kleding etc niet meer leveren en alles van Fox was verkocht door klanten.Ik heb voor je 661 CK1(Chris Kovarik) handschoenen besteld bij hun in de Maat XL,hier zit ook carbon knokkel bescherming op.Dit waren voor mij de voordeligste DH/FR handschoenen die ik kon krijgen voor je
Ik wou jullie even weten en het komt goed met jullie prijzen en worden echt super snel opgestuurd.Sorry voor de vertraging was nog ziek de laatste tijd.
Ik heb een paar Large en enkel een Medium gekocht(was er maar 1 Medium).Kon ze voor een goedkope prijs in kopen
@RM6: Kreeg te horen dat ze Fox kleding etc niet meer leveren en alles van Fox was verkocht door klanten.Ik heb voor je 661 CK1(Chris Kovarik) handschoenen besteld bij hun in de Maat XL,hier zit ook carbon knokkel bescherming op.Dit waren voor mij de voordeligste DH/FR handschoenen die ik kon krijgen voor je
Ik wou jullie even weten en het komt goed met jullie prijzen en worden echt super snel opgestuurd.Sorry voor de vertraging was nog ziek de laatste tijd.
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Post by FantaDHrider »
@brunox: Kerel ik heb nog steeds geen pb bericht terug gekregen van je adres,zolang ik je adres niet heb dan kan ik de prijs ook niet op de bus doen.De handschoenen voor RM6 moet de lbs nog binnen krijgen maar die stuur ik als die er zijn zo snel op de post
@rest: Ik heb jullie prijzen een paar dagen geleden op de post gedaan.
@rest: Ik heb jullie prijzen een paar dagen geleden op de post gedaan.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019