04/01/09 Nieuwkerken-Waas

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
supermug.63
Mountainbiker

ik zal er ook zijn

Post by supermug.63 »

supermug.63.........
die nu bij de mannen en vrouwen van de bijle is zal er ook zijn.
tot morgen. :bounce:
elmago
Mountainbiker

Post by elmago »

Deze morgen redelijk laat vertrokken voor de grote toer met Lorenzo.
Heel veel asfalt en brede keihard bevroren veldwegen, ik denk dat ongeveer 60% van het parcours over asfalt liep.
Vrij saaie tocht dus. Jammer want er is meer uit de streek te halen.
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Klopt,redelijk veeel asfalt.Gemiddelde van 26.6 dat zegt genoeg denk ik.Wel 2 bevoorradingen en een gratis pannekoek,allemaal dik in orde op dat vlak maar ik had liever 1 bevoorrading gehad en een meer uitdagend parcours...Heel veel mooie stukken zijn weggelaten of niet aangesneden,zonde.Op den après nog Dickie en BullsEye effe gesproken,we zullen ons nieuwjaarsreceptie op een andere datum eens plannen :wink: .

Er werden ook foto's genomen,iemand een idee waar ze te zien zijn ?
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Ik ben anders vlug tevreden maar deze ga ik volgend jaar toch laten passeren.
Meestal laten de organisatoren de ergste modderstukken weg als het te nat ligt.
Heb het trouwens niet zo voor dat geploeter maar met deze weersomstandigheden hadden ze nu eens de mogelijkheid om de onmogelijkste stroken in de toer te lassen, alles ligt toch kurkdroog en hard.
Bovendien beleefden we net een lange vriesperiode, dus geen verrassingen ivm een plotse weersverandering.
Zelfde mening als P°, alles in orde, maar er had wat meer energie in het parcoursbouwen en minder in de omkadering mogen gestoken worden.
Denk dat de verhouding asfalt/offroad eerder 80/20 was #-o .
Dit was een geschikt parcours als het een week geregend heeft en alles onder staat.
Bulls-Eye
Mountainbiker

Post by Bulls-Eye »

Dit was en baantocht om snel te vergeten. Het enige leuke offroad Haasdonkse bossen amper benut.
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

die foto's zullen we ook niet meer zien denk ik..
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

P° wrote:die foto's zullen we ook niet meer zien denk ik..
Heb bij de tt van Stekene opgemerkt dat die worden 'uitgegeven' aan een fotograaf.
Net na de tt kan je dan de foto kopen, maar op het net ga je die hoogstwsl niet meer zien :( .
Mss was dat hier nu ook het geval?
Mountainbiker

Post by »

Ja,was ook zo op de tt van Belsele geloof ik,maar hier was de fotograaf van dienst iemand van de organisatie zelf (de geel truitjes met SDP sponsor).
Post Reply