Zadelpenklem heb ik aangesnokt op 12 Nm, als ik ze minder vast zette kon ik de pen blijven bewegen in het frame, eigen aan tita?
VN tuareg
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- forza_inja
- Mountainbiker
Post by forza_inja »
'k heb wel nen tijd aan 't vechten geweest om men zadel op die pen te krijgen. niet gemakkelijk
. ofwel deed ik iets verkeerd.
Zadelpenklem heb ik aangesnokt op 12 Nm, als ik ze minder vast zette kon ik de pen blijven bewegen in het frame, eigen aan tita?
Dat van die pen was ik vergeten te zeggen
. Je moet er idd nogal hard met vechten om ze erin te krijgen. En eigenlijk ook niet, mij is het al 1 keer gelukt om ze er heel vlot intekrijgen. Per ongeluk de juiste manier gevonden blijkbaar, en ondertss al terug vergeten hoe.
En van die 12nm, misschien is de zadelpen wat smaller dan opgegeven en is eigenlijk die 31.8 misschien juist iets te groot ? Geen idee. Andere Vn'ers in de zaal of tieters die dit ook al ervaren hebben?
En van die 12nm, misschien is de zadelpen wat smaller dan opgegeven en is eigenlijk die 31.8 misschien juist iets te groot ? Geen idee. Andere Vn'ers in de zaal of tieters die dit ook al ervaren hebben?
- Schijfrem
- Mountainbiker
Dit kan helpenHemd wrote:Dat van die pen was ik vergeten te zeggen. Je moet er idd nogal hard met vechten om ze erin te krijgen. En eigenlijk ook niet, mij is het al 1 keer gelukt om ze er heel vlot intekrijgen. Per ongeluk de juiste manier gevonden blijkbaar, en ondertss al terug vergeten hoe.
-
Roeki
- Mountainbiker
Allé, toch gelukt om hemd zijne velo af te troggelen. Hij heeft een andere hobby gevonden "verven". Ga aan mijn madam ook voorstellen om ne verve aan te schaffen, dan zal mijn kot hier rap gevervd zijn! Sjoe, ik ga "verven" hé" en wijle weg.
. Zouden ze bij bikeshop die zadelpennen op stok hebben van V.N.? Nog juist een tita cockpit en hij is volledig ok.
- forza_inja
- Mountainbiker
Post by forza_inja »
Yep, heb het zelfs klaargespeeld om de zadelpen erbij te krijgen, nie gemakkelijk maar toch gelukt. Blijven zagen was de boodschapRoeki wrote:Allé, toch gelukt om hemd zijne velo af te troggelen...... Nog juist een tita cockpit en hij is volledig ok.
en die cockpit is idd niet echt wat het moet zijn, dat zwart misstaat een beetje vind ik. Normaal komt er een hope gunsmoke balhoofd in.
Maar eerst het spaarvarken terug wat aandikken.
- forza_inja
- Mountainbiker
Post by forza_inja »
dacht al dat er iets mis mee was, moet met twee handen aan de linkerkant van men stuur trekken om rechtdoor te gaan
heb ik uiteindelijk ook gedaan maar durfde niet echt door te wringen, schrik dat het zou breken, maar zal bij tita niet zo snel gebeuren zekerit's me! wrote:Met een grote schroevendraaier de klem wat open duwen. Zadel stond er in 10 sec op.
- forza_inja
- Mountainbiker
Post by forza_inja »
daarjuist de modderwielkes erin gestopt, klaar om morgen Aarschot onveilig te maken

- raceface
- Mountainbiker
- Location: granville mahone ml beachbike, granville pulse-sid-full xt, yaabaa 499 trialbike
goeikoper dan notubes...Schijfrem wrote:Dit kan helpenHemd wrote:Dat van die pen was ik vergeten te zeggen. Je moet er idd nogal hard met vechten om ze erin te krijgen. En eigenlijk ook niet, mij is het al 1 keer gelukt om ze er heel vlot intekrijgen. Per ongeluk de juiste manier gevonden blijkbaar, en ondertss al terug vergeten hoe.