10-11/01/2009 Kemmel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
picco
Mountainbiker

Post by picco »

[quote="den mountenbiker"]Zal hier ooit eens willen starten :-D maar het is zo ver van de deur :-?[/quote]

Geen probleem,maak er een weekendje van met vrienden en-of familie.
In de streek zijn er ontelbare overnachtings mogelijkheden.Van hotel tot gastenkamers,gites,vakantiehuizen of verblijf op de boerderij.
Trouwens een van de controles is aan een vakantiehuis op de boerderij.

U ziet maar.

kodo's kemmel

www.vttkemmel.be
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Vanaf nieuwjaar stop ik met eten! Dit om op de bevoorrading van alles eens te kunnen proeven :drunk: ...
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

op deze mag ik niet ontbreken, t wordt mijn eerste na de chouffetocht, hopelijks niet in dezelfde omstandigheden, al was t vorig jaar nie echt beter. zie filmpje waar dendeze toont hoe je een band hersteld ( humhum ) met de kemmel op de achtergrond.
de locedisetocht van de kodo s, wat een tocht !!!
kodokadé
Mountainbiker

Post by kodokadé »

Dit jaar een compleet nieuw stuk richting Nieuwkerke! De keuze is aan julie op deze plaats gevaarlijke afdaling of gewone afdaling.
Nog nooit deel van het parcours. Enkel voor de 35 en 55km!
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

WAt versta je onder gevaarlijke afdaling, smal met grachten of wortels enzo of héél steil. Kunnen jullie geen fotoke plaatsen van die afdaling(jullie zijn toch krakken in foto's en filpjes hé) IK kom ook eens proeven van de kemmel al 2 jaar kriebelt het maar nog niet geraakt.
Ken de streek redelijk goed ,ga al 20jaar naar de rally van Ieper :bounce:
Hoeveel stijgingspercentage heeft de kemmel feitelijk max en gemiddeld.
Dizze
Mountainbiker

Post by Dizze »

laagvlieger wrote:WAt versta je onder gevaarlijke afdaling, smal met grachten of wortels enzo of héél steil. Kunnen jullie geen fotoke plaatsen van die afdaling(jullie zijn toch krakken in foto's en filpjes hé) IK kom ook eens proeven van de kemmel al 2 jaar kriebelt het maar nog niet geraakt.
Hoeveel stijgingspercentage heeft de kemmel feitelijk max en gemiddeld.
Zegt je de "Zwarte Molen" iets (tss. Bailleul en Nieuwkerke) , wel dan is het iets verder richting Nieuwkerke. Waar je links naar Dranouter kan ( via resturant De Wulf) duiken we rechts het "gevaarlijke" stukje onverhard in. Het is inderdaad smal, stenen en altijd zeer glibberig. Oppassen is de boodschap!
Dizze
Mountainbiker

Post by Dizze »

Image
Dizze
Mountainbiker

Post by Dizze »

frawiwi wrote:op deze mag ik niet ontbreken, t wordt mijn eerste na de chouffetocht, hopelijks niet in dezelfde omstandigheden, al was t vorig jaar nie echt beter. zie filmpje waar dendeze toont hoe je een band hersteld ( humhum ) met de kemmel op de achtergrond.
de locedisetocht van de kodo s, wat een tocht !!!
Ja , mr. Frawiwi , van uw band_stop_kunsten hebben we duidelijke beelden maar 'k weet niet of ze echt bruikbaar zijn in een cursus!?
picco
Mountainbiker

Post by picco »

[quote="laagvlieger"]WAt versta je onder gevaarlijke afdaling, smal met grachten of wortels enzo of héél steil. Kunnen jullie geen fotoke plaatsen van die afdaling(jullie zijn toch krakken in foto's en filpjes hé) IK kom ook eens proeven van de kemmel al 2 jaar kriebelt het maar nog niet geraakt.
Hoeveel stijgingspercentage heeft de kemmel feitelijk max en gemiddeld.[/quote]

24 % stijgen is het maximum,gemiddelde weet ik niet.

hoogtemeters op de 55 km: 1200 m

www.vttkemmel.be
kodokadé
Mountainbiker

Post by kodokadé »

Ivm het parcours kunnen we jullie geruststellen. Er is voor elk wat wils. De 20km is perfect haalbaar voor iedereen. De 35km is voorzien voor de echte recreant. De 45km is voor de bikers die toch regelmatig eens op de fiets zitten; De 55km is het neusje van de zalm met alle ingrediënten die je van een Mountainbiketocht mag verwachten. Deze 55km is voor de getrainde biker. Een belangrijke factor is natuurlijk het weer! Wij hopen in ieder geval op een mooi winterzonnetje.
Post Reply