26/12/08 Stabroek (Nightride)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
cracra
Mountainbiker

Stabroek nightride

Post by cracra »

Zo, vorig bericht is er af. Begrepen 8)
Toch nog even vermelden dat er dus gene Red Bull wordt uitgedeeld maar dat het Cola zal zijn. Het blijven wel de hostessen die deze taak op zich nemen! Das het belangrijkste...toch :-)

We staan nu ook op de kalender, bedankt mountainbike.be!
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

cracra wrote:Zo, vorig bericht is er af. Begrepen
Oef! =D> Blijkbaar mocht "Nightride" dan toch blijven staan, want de link met de kalender is nu een feit! Héhé!
cracra wrote:Er zitten enkele tecnische stukken bij, waar we wss een alternatief gaan aanbieden om het niet te zot te maken! Het is moeilijk in te schatten wie dit soort zaken aan kan in het donker!
Ja, merci, want er zijn enkele nightbike-beginnelingen bij (ik o.a. :lol: ) en ik hoop toch van daar in Stabroek mijn nek niet te breken nog voor de jaarwisseling! Ik zie op jullie site dat je met 13 Crazy-Crash-Papegaaien bent. Toch een heel werk om zo'n toer met 13 man in elkaar te steken! =D> Ik ben eens benieuwd! En maar hopen dat mij gene crazy crash overkomt! Of ik kan oudejaar op den intensieve gaan vieren! :lol: Ik zal nu maar zwijgen voor ik potentiële deelnemers schrik aanjaag! #-o Wij vertrouwen op de Papegaaien (en op goede verlichting :lol: )!
cracra wrote:Toch nog even vermelden dat er dus gene Red Bull wordt uitgedeeld maar dat het Cola zal zijn.
:cry:
cracra wrote:Het blijven wel de hostessen die deze taak op zich nemen!
=D>

En topicske schuift weer naar voor! :lol:
cracra
Mountainbiker

stabroek nightride

Post by cracra »

We gaan voor die enkele technische stukken telkens een alternatief aanbieden! Aan jullie de keuze of je voldoende technisch onderlegt bent en over voldoende verlichting beschikt om over obstakels te komen. :bounce:
We hebben er inderdaad véél werk en tijd ingestoken, maar met een paar gedreven mensen kom je al een heel eind!
Ik maak me sterk dat we een deftige organisatie op poten hebben en dat we een goede basis kunnen leggen voor volgende jaren! [-o<
Grts
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

En zo bescheiden da hem is (cracra). Zoveel tijd & werk er zelf in gestoken ;-). En nog een paar da zeker het zweet op hunne rug voelen.

Tzal ni simpel worden altij een alternatief te geven ;-). Maar we zullen ons uiterste best doen.

En zie maar da ge u bekend maakt daar Max. Da we weten wie ge ze he ;-).

Groeten,

Leslie

Ps.: Nu mar hopen da dieje dag schoon weer is & alles meevalt.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Papegaaien opgepast! Hide for the ligt!

Post by StrammerMax »

Ik heb vandaag via internet licht besteld voor de Crazycrasherscafédepapegaaibiketeamnightbike van 26/12/08. Hopelijk komt het nog op tijd aan. Voor die prijs kan ik heel Stabroek doen oplichten! The parrots who want to see us in the dark won't be able to hide in the dark neighbourhoods of Standtrousers without being spotted by StrammerMax's bright flashing bikelights!

Eens benieuwd of ik op 26/12 nog zoveel praat zal hebben! :oops:

En topicske ... :lol:
cracra
Mountainbiker

Stabroek Nightride

Post by cracra »

Red Bull trailhunter gezien?... awel zo wordt het ...

...net niet :wink:

Vanavond generale repetitie! We gaan de rit in het donker doen en kijken of we nog iets kunnen/moeten aanpassen aan het parcours!

Veel plezier van t weekend! :drunk:
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Re: Papegaaien opgepast! Hide for the ligt!

Post by Bulls69 »

StrammerMax wrote:Ik heb vandaag via internet licht besteld voor de Crazycrasherscafédepapegaaibiketeamnightbike van 26/12/08. Hopelijk komt het nog op tijd aan. Voor die prijs kan ik heel Stabroek doen oplichten! The parrots who want to see us in the dark won't be able to hide in the dark neighbourhoods of Standtrousers without being spotted by StrammerMax's bright flashing bikelights!

En welk licht is het geworden, moet ik mijne zonnebril meebrengen voor als ge passeert :wink: :-)
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Zo se.. Gisterenavond de rit getest... heb genote ;-). Goei parcourtje.
Qua modderigheid viel het nog mee... denk ik ;-). Kon ni veel zien. Tis echt wel aangeraden goei lichtje te steken ;-)

Mvg,

Les
StrammerMax
Mountainbiker

Post by StrammerMax »

Bulls69 wrote:
StrammerMax wrote:Ik heb vandaag via internet licht besteld voor de Crazycrasherscafédepapegaaibiketeamnightbike van 26/12/08. Hopelijk komt het nog op tijd aan. Voor die prijs kan ik heel Stabroek doen oplichten! The parrots who want to see us in the dark won't be able to hide in the dark neighbourhoods of Standtrousers without being spotted by StrammerMax's bright flashing bikelights!

En welk licht is het geworden, moet ik mijne zonnebril meebrengen voor als ge passeert :wink: :-)
Wel Bulls69, ik heb besteld wat gij me geadviseerd hebt en via de site waar jij uw licht besteld hebt (een helmlichtje en de set):

HL-EL 520 Opticube LED Lampe: 34,95 €
Sigma Mirage EVO + Evo X* Pro Endurance Kit 99,90 €
Summe: 134,85 €
+ Versandkosten 9,95 €
Gesamtsumme 144,80 €

H&S Bike-Discount GmbH
Wernher-von-Braun-Str. 15
53501 Grafschaft

Besteld op 17/12 en verzonden op 19/12 en aangezien Duitse sites vrij snel leveren (heb al meer besteld op Duitse sites, nog niet bij deze) zal dat nog wel voor Kerstmis aankomen, denk ik.

Ik hoop dus dat deze nachtrit mij gaat bevallen en dat ik er later nog anderen kan gaan rijden opdat deze investering zou renderen. Dus Bulls, onthoud m'n nickname en laat het me maar weten als er later nog dergelijke ritten te beleven vallen! Ik kan het ook gebruiken om 's avons nog eens een toerke te rijden. Als ge nu rekening houdt met de ouderdom en de waarde van m'n bike dan is het eigenlijk zo dat ik zal rondrijden met lampen waar een bike aanhangt. Ik zou het pakket onder de kerstboom kunnen leggen, maar het probleem is dat ik er gene heb staan! Ik ben eens benieuwd wat het gaat worden! Ik zal wel wat zenuwachtig zijn op het moment dat ik vertrek, denk ik, en heel wat minder praat hebben dan hier. Wordt er tijdens zo'n nachtrit ook zo snel gereden als op sommige toeren, of ligt het tempo daar algemeen lager? Ik ben zelf geen snelle rijder. Ik ben ook eens benieuwd hoeveel deelnemers daar gaan op afkomen!
Sorry, was even off-topic Image, maar voor een nachtrit heb je eigenlijk toch wel licht Image nodig hé! Groeten.
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

StrammerMax wrote:k hoop dus dat deze nachtrit mij gaat bevallen en dat ik er later nog anderen kan gaan rijden opdat deze investering zou renderen. Dus Bulls, onthoud m'n nickname en laat het me maar weten als er later nog dergelijke ritten te beleven vallen!

Wordt er tijdens zo'n nachtrit ook zo snel gereden als op sommige toeren, of ligt het tempo daar algemeen lager? Ik ben zelf geen snelle rijder. Ik ben ook eens benieuwd hoeveel deelnemers daar gaan op afkomen!
Je zal van uw investering zeker geen spijt hebben, prijs/kwaliteit toch al vele tevreden bikers mee zien rondrijden. Ik ervaar toch dat er op nachtritten over het algemeen rustiger gereden wordt tenzij het parcour zich echt leent om door te rijden(lees, vlakke wegen met weinig technische stukken erin), maar zoals altijd moet je daar vooral niets van aantrekken en op je eigen tempo genieten van de rit.

Enkele nachttochten die ik gedaan heb en toch de moeite vond (er zullen er zeker nog andere goeie zijn):
Gooik
Bever
Rillaar = mijn thuishaven
Esbeek-Nederland
Horebeke
Torhout
:-({|= :off: amaai nie

On topic, wij komen zeker met een 3tal afgezakt naar Stabroek :wink:
Post Reply