Toch nog even vermelden dat er dus gene Red Bull wordt uitgedeeld maar dat het Cola zal zijn. Het blijven wel de hostessen die deze taak op zich nemen! Das het belangrijkste...toch
We staan nu ook op de kalender, bedankt mountainbike.be!
Post by StrammerMax »
Oef!cracra wrote:Zo, vorig bericht is er af. Begrepen
Ja, merci, want er zijn enkele nightbike-beginnelingen bij (ik o.a.cracra wrote:Er zitten enkele tecnische stukken bij, waar we wss een alternatief gaan aanbieden om het niet te zot te maken! Het is moeilijk in te schatten wie dit soort zaken aan kan in het donker!
cracra wrote:Toch nog even vermelden dat er dus gene Red Bull wordt uitgedeeld maar dat het Cola zal zijn.
cracra wrote:Het blijven wel de hostessen die deze taak op zich nemen!
Post by Trotsebelg »
Post by StrammerMax »
En welk licht is het geworden, moet ik mijne zonnebril meebrengen voor als ge passeertStrammerMax wrote:Ik heb vandaag via internet licht besteld voor de Crazycrasherscafédepapegaaibiketeamnightbike van 26/12/08. Hopelijk komt het nog op tijd aan. Voor die prijs kan ik heel Stabroek doen oplichten! The parrots who want to see us in the dark won't be able to hide in the dark neighbourhoods of Standtrousers without being spotted by StrammerMax's bright flashing bikelights!
Eens benieuwd of ik op 26/12 nog zoveel praat zal hebben!
En topicske ...
Post by Trotsebelg »
Post by StrammerMax »
Wel Bulls69, ik heb besteld wat gij me geadviseerd hebt en via de site waar jij uw licht besteld hebt (een helmlichtje en de set):Bulls69 wrote:En welk licht is het geworden, moet ik mijne zonnebril meebrengen voor als ge passeertStrammerMax wrote:Ik heb vandaag via internet licht besteld voor de Crazycrasherscafédepapegaaibiketeamnightbike van 26/12/08. Hopelijk komt het nog op tijd aan. Voor die prijs kan ik heel Stabroek doen oplichten! The parrots who want to see us in the dark won't be able to hide in the dark neighbourhoods of Standtrousers without being spotted by StrammerMax's bright flashing bikelights!
Eens benieuwd of ik op 26/12 nog zoveel praat zal hebben!
En topicske ...![]()
, maar voor een nachtrit heb je eigenlijk toch wel licht
nodig hé! Groeten.Je zal van uw investering zeker geen spijt hebben, prijs/kwaliteit toch al vele tevreden bikers mee zien rondrijden. Ik ervaar toch dat er op nachtritten over het algemeen rustiger gereden wordt tenzij het parcour zich echt leent om door te rijden(lees, vlakke wegen met weinig technische stukken erin), maar zoals altijd moet je daar vooral niets van aantrekken en op je eigen tempo genieten van de rit.StrammerMax wrote:k hoop dus dat deze nachtrit mij gaat bevallen en dat ik er later nog anderen kan gaan rijden opdat deze investering zou renderen. Dus Bulls, onthoud m'n nickname en laat het me maar weten als er later nog dergelijke ritten te beleven vallen!
Wordt er tijdens zo'n nachtrit ook zo snel gereden als op sommige toeren, of ligt het tempo daar algemeen lager? Ik ben zelf geen snelle rijder. Ik ben ook eens benieuwd hoeveel deelnemers daar gaan op afkomen!