KCNC
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Wonder boven wonder blijven die KCNC wieltjes draaien, zelfs in de grootste modder. Voor mij niks anders meer!endorfin wrote:Mij lijkt het weer onzin. U wielen (plastiek) slijten rapper dan de lagers, en die derri wielen vangen veel modder, en modder met slijk, bladeren, takken, gras, nest vormt ne koek. En dat zet zich meestal vast. En daar gaat ne ceramische lager geen hol aan veranderen.
En dan nog iets, normaal gezien moet je een wieltje hebben dat axiale speling kan opvangen bij je derri, en ik weet niet of dit bij kcnc wel het geval is.
- vannoli
- Mountainbiker
- Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah
ik heb ook de keramische ,en laatste weken al goed in de modder moeten rijden en nooit last
Rij er nu een 1000kms mee en nog geen speling of slijtage
Enkel kleur van de tandjes gaat eraf ,de rest blijft wel in blauw
Mijne maat heeft de gewone kcnc en vorige week maakten ze een hels lawaai ,was wel opgelost na smeren ,dus zijn ze wel gevoeliger na een wasbeurt
Rij er nu een 1000kms mee en nog geen speling of slijtage
Enkel kleur van de tandjes gaat eraf ,de rest blijft wel in blauw
Mijne maat heeft de gewone kcnc en vorige week maakten ze een hels lawaai ,was wel opgelost na smeren ,dus zijn ze wel gevoeliger na een wasbeurt