Stafke, krijg ik van jou een worteltje, dat kan de sint misschien nog iets gunstiger stemmen?
14/12/08 Lendelede
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ja zwijgt me ervan ...Nonkel T wrote:Hang mijne wagon alvast ook maar aan de %^$#&- treinuncle sam wrote:Jaja Staf, we komen vaneigens af :p
misschien krijg ik er nog a paar mee van de Barco![]()
.
Montybiker en Stofke zulle er normaal ook bij zijn.
(gezien de laatste ontwikkelingen wens ik in mijn vrije tijd niet langer met de firmanaam geassocieerd te worden)
3 dec staat vanaf nu gekend als zwarte woensdag binnen Barco, verlies van zoveel collega's doet verdomd pijn
Ja,ja.........en we zijn weeral goe bezig(al zeg ik het zelfslijkcrosserke wrote: Vorig jaar heb ik deze ook gereden.
En ik moet zeggen, het parcour heeft me aangenaam verrast![]()
Ik had nooit verwacht dat er zoveel uit deze streek te halen viel.
Zo kunnen jullie nog een 50 tal meter meer genieten van de doortocht in het bosje.
Tot de 14e
- RidingButcher
- Mountainbiker
Post by RidingButcher »
Zal proberen vuulvintje en copain wakker te maken voor den tt van Lendelede. Vorig jaar verstek moeten geven en het jaar ervoor na 13 km pedaal naar de kl*ten dus dees jaar proberen we hem volledig uit te rijden.
Is de 2e bevoorrading weer bij Stefan?
Is de 2e bevoorrading weer bij Stefan?
Inderdaad daar kun je terug op krachten komen en eventueel eens "verwateren"aan de vitrineRidingButcher wrote:Is de 2e bevoorrading weer bij Stefan?
De bosjes zijn opgeruimd en liggen te wachten op jullie die er doortrekken.
Morgen verkenning om eventuele obstakels en de staat van het parcours
na te zien.
Tot de 14e
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Stafke : woonde gij nog thuis???
Ik heb zo de indruk dat ge van s'morgens vroeg tot s'avonds laat heel Lendelé en omstreken nu al aan het opruimen zijt.Niets vergeten,hé!!
Een meterke is een meterke.....

Ik heb zo de indruk dat ge van s'morgens vroeg tot s'avonds laat heel Lendelé en omstreken nu al aan het opruimen zijt.Niets vergeten,hé!!
Een meterke is een meterke.....
ik denk dat Stafke zijn allerliefste op het vliegtuig richting zon gezet heeft, zo heeft ie het kot voor zich alleenveeteeteetje wrote:Stafke : woonde gij nog thuis???
Ik heb zo de indruk dat ge van s'morgens vroeg tot s'avonds laat heel Lendelé en omstreken nu al aan het opruimen zijt.Niets vergeten,hé!!![]()
Een meterke is een meterke.....![]()
![]()
Misschien ne tip voor VTFietje?
@Stafke: moeten we ons peerdevischersuitrusting boven halen, of ligt het nog juste van passe?