MP3 speler met usb stick

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Guest

Post by Guest »

Tom wrote:Mannekes toch, denk eens na > met muziek in de oren gaan trainen zal wel leuker zijn maar toch o zo gevaarlijk !! Hoe kan je nu achterliggend verkeer horen afkomen ?
Volgens mijn mening totaal onverantwoord !!

p.s. Zelf luister ik mijn Mp3 files via de Real Playerop m'n Palm Thungsten handheld (maar dan wel op de trein :wink: ).
ik doe dit al meer dan 15jaar een ik leef nog altijd
nog steeds daarmee geen ongeluk gehad
ik gebruik tegenwoordig een draagbare cd speler vanuit de carrefour die mp3 cd's aankan deze heeft een vrij goede shockbuffer(48sec)
daar kan je zelf mee gaan mtb'en
fiete R-vrouw2
Mountainbiker

Post by fiete R-vrouw2 »

[quote="Tom"
Volgens mijn mening totaal onverantwoord !!

ik rij ook met mijn mp3 speler op zak maar ik denk dat het zo gevaarlijk is als ge het zelf maakt!!!
bij mij hangt een oortje uit en het ander in dus hoor ik nog steeds de autoos en bromfietsers komen!!!GEEN GEVAARLIJKE TOESTANDEN!!!
en zo zie ik de meesten biken.... zodus het is een feit ne biker heeft verstand!!!!
en wa is leuker dan een beetje muziek mee te nemen?
ge wordt er hier en daar zelfs door gemotiveerd ik b.v.door the offspring!!!

http://www.deraketmannen.be

=P~ meirhaeghe rules =P~
marzokki NQH
Mountainbiker

Post by marzokki NQH »

Manitou! wrote:ik doe dit al meer dan 15jaar een ik leef nog altijd
nog steeds daarmee geen ongeluk gehad
ik gebruik tegenwoordig een draagbare cd speler vanuit de carrefour die mp3 cd's aankan deze heeft een vrij goede shockbuffer(48sec)
daar kan je zelf mee gaan mtb'en
zou ge mij eens kunnen zeggen welke speler dit is? ik heb namelijk zelf ook een mp3cd-speler, maar zelfs bij gewoon wandelen tikt die over. (slijtage, ouderdom ... denk ik)
Guest

Post by Guest »

euh merk
iet van de carrefour zelf niet echt bekend merk
zal het morgen eens bekijken
koste om en bij de 3200bfr een jaar of twee geleden
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

ik heb den deze :
Image

heel klein maar heel goed,kostte toen ook wel 600€ :drunk:
Guest

Post by Guest »

Bij Expert (een electro winkel, www.expert.be) verkopen ze nu een mp3 speler met usb stick. Die kan je dus rechtstrekks in de pc inpluggen en muziek erop zetten. 128MB voor 99€, k denk wel dat er geen oortjes bijzitten. K zal mij dit weekend zo eentje halen, om een beetje gezelschap te hebben op die lange saaie asfalt trainingen. :D
bieste
Mountainbiker

Post by bieste »

Vandaag paginagroot in de krant, bij dixons St-niklaas(waasland shoppincenter) :
River IFP-180 T : Mobiele MP3 flashplayer met 128 MB geheugen, ondersteunend MP3, WMA en AFS-bestanden. Met radio!
Normale prijs 149.99€ NU 109.99€
Aragon
Mountainbiker

Post by Aragon »

Kijk eens op de site http://www.mp3spelers.nl

Hier heb je veel keuze in mp3-spelers.

Online bestellen en gratis levering in Nederland en België
Pietje
Mountainbiker

Post by Pietje »

ikzelf heb den dezen met 256Mb:
http://www.pendrive.com/products/pendri ... index.html

héél content van! Lekker muziekje om lange tocht af te leggen, ook handig is de ingebouwde radio!

heb hem nu een goeie maand, heeft mij 120€ gekost.
Van Cot
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Post by Van Cot »

ik gebruik de creative muvo 128MB, maar tegenwoordig gebruik ik meestal de radio van mijne gsm, die is mono dus geen oortje dat ergens handt te bengelen, tenszij ik een stereo-hoofdtelefoon koop natuurlijk
Post Reply