15/11/08 Gruitrode
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
WTC-MTB De Heidetrappers Genk-Boxbergheide doen ook mee met een aantal leden!
Het zwaarste deel in de lus van 15km, is dat met dat leuke deel bergop waarvan men vorig jaar "hoopte" dat het er nog in zou kunnen zitten??
Daarvoor alleen al zou ik op mijn blote knieèn naar Gruitrode komen. Hopen dus dat dat stuk er nog in zit!!

Het zwaarste deel in de lus van 15km, is dat met dat leuke deel bergop waarvan men vorig jaar "hoopte" dat het er nog in zou kunnen zitten??
Daarvoor alleen al zou ik op mijn blote knieèn naar Gruitrode komen. Hopen dus dat dat stuk er nog in zit!!
kameel schreef :
metalpe schreef:
Die 4 extra km's zijn volledig vlak , het gaat een stukje rondom het natuurreservaat Den Oudsberg om dan op een bepaald ogenblik het natuurgebied te dwarsen waarna waarna we terug bij de andere afstanden zijn. Ook de 32 km en de kidstoer maken deze lus.wat is eigenlijk het verschil tussen de 42 en de 46km? zijn die 4 extra km nog zware kost of eerder 4 vlakke extra km's?
metalpe schreef:
Neen , dit is gereserveerd voor onze volgende toertocht op zondag 28 december ( afstanden 10,27,42,55 km inclusief wedstrijdparcours Opitter)Doet het parcours ook wereldstad Opitter aan? Zo ja, waar ergens?
-
leikepej
- Mountainbiker
Zeer goed gepijlde tocht waar ook de kalk op zijn plaats was
. Ben om 11.40 uur in Neeroeteren vertrokken en in Opoeteren via fietspad de laatste 3 km. naar de inschrijving gereden. Plots wezen de pijlen niet in de rijrichting(kwajongens
?) van de aangebrachte kalklijn. Daar ik het parcour ken omdat wij (de Wringers) er ook langs komen heb ik deze hersteld en gemeld aan de inschrijving. Het stuk in Rotem was mooi en moeilijk.
Heb ervan genoten. 56 km. 22.6 gem.
Heb ervan genoten. 56 km. 22.6 gem.