11/11/08 Aspelare

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
duff
Mountainbiker

Post by duff »

El Baelos wrote:
duff wrote:
El Baelos wrote: Deze zie ik ook wel zitten. Hopelijk regent het niet te veel meer de komende week, want het is een streek die er nogal vettig bij kan liggen.
ik en marnik en poeky peizek ook, en mss nog zullen terug vanuit Idegem met de fiets aldaar vertrekken. als ge wilt afspreken ...
We zullen gewoon aan de start afspreken, aangezien ik van Kerksken zal moeten komen is Idegem een omweg voor mij.

Weet er iemand van de S-Bikers trouwens of S-Bikes gewoon open is deze week? Ik zou vanavond eens langs gaan, maar aangezien de Sven niet antwoordt op mijn mails ben ik niet zeker of hij open is.
Hij kan natuurlijk ook gewoon aan 't verzuipen zijn in 't werk, da's ook een mogelijkheid.
voor mij goed om daar af te spreken. rond welk uur zoude starten ?
ik denk wel dat S-Bikes open is ze van de week. ik moet er deze week ook nog langs maar zal maar vrijdagavond zijn .
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Laat maar weten wanneer jullie starten, ik pas mij wel aan.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

unitas wrote:
El Baelos wrote:
duff wrote:aanwezig! nog S-Bikers of MC's die hier op afkomen ?
Deze zie ik ook wel zitten. Hopelijk regent het niet te veel meer de komende week, want het is een streek die er nogal vettig bij kan liggen.
als ze zo blijvendoorgaan zal alles bereidbaar worden, ze gieten verdoerie al de mooie baantjes vol tarmac

berg te bever ook al, schoon mannen van t stad
allez da meent ge toch nie ??? ze zouden dan beter in plaats van asfalt erop te gieten de berg herleggen met kasseien, dan heeft het toch nog iets.

MaC'Red 8)
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

hem "herleggen"? in uwen hof of wa? 8)
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

JorisErmens wrote:hem "herleggen"? in uwen hof of wa? 8)
neenee want ik woon er te ver vandaan, een kasseiklim heeft toch iets meer dan een klim op tarmak, allez da denk ik toch !!

MaC'Red 8)
deswa
Mountainbiker

Post by deswa »

[/quote]
als ze zo blijvendoorgaan zal alles bereidbaar worden, ze gieten verdoerie al de mooie baantjes vol tarmac
berg te bever ook al, schoon mannen van t stad

Het is wel enkel op het grondgebied van Herzele geasfalteerd. De eerste 100 a 150 meter is nog onverhard.

[/quote]
allez da meent ge toch nie ??? ze zouden dan beter in plaats van asfalt erop te gieten de berg herleggen met kasseien, dan heeft het toch nog iets.

Dat hebben wij ook gezegd toen we dit voor 't eerst vernomen hadden. :evil:
Deze keer wordt hij wel in omgekeerde richting genomen: naar beneden vlammen dus!!!
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

8u30 aan de start en den dezen zal er ook zijn (normaal gezien) en ja s-bikes is open tot 21u gans de week :wink:
DERAILLEURKE
Mountainbiker

Post by DERAILLEURKE »

Weersvoorspellingen zien er niet te goe uit voor dinsdag. Normaal ben ik ook present om 8:30 :roll:
GLIDE
Mountainbiker

Post by GLIDE »

De mannen van Aspelare zijn al sinds 3 weken bezig om her en der boomschors uit te voeren om de wegskes zelfs bij minder goed weer goed berijdbaar te houden. Ik ben ze toevallig eens tegengekomen en chapeau voor die mannen. Ge moet het maar doen hé.
=D> =D> =D>
duff
Mountainbiker

Post by duff »

s-biker gert wrote:8u30 aan de start en den dezen zal er ook zijn (normaal gezien) en ja s-bikes is open tot 21u gans de week :wink:
denk da wij ook rond 8u30 daar zullen zijn. Vanavond nog is vragen aan de andere charels :)
Post Reply