ijskoude tenen
Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
- keere
- Mountainbiker
- Location: 2x trek elite 9.9, madone 5.2 duca ace 09, equinox 7 ultegra/DA08 + aeolus wheels
ja idd dat was/ben ik,
ze zijn nog steeds te koop maar heb ze van dit forum gehaald...
teveel zever, ga der hier nie verder meer op ingaan maar mocht de TS intresse hebben pm me
ze zijn nog steeds te koop maar heb ze van dit forum gehaald...
teveel zever, ga der hier nie verder meer op ingaan maar mocht de TS intresse hebben pm me
Streets wrote:keere dacht ik?BEASTY wrote:der was iemand op het forum die er zulke vekocht maat 42 maar zie dat het eraf gehaald is, iemand een idee wie dat juist was?LuckyIron wrote:Winterschoenen, groot genoeg kopen et voila
gr
beasty
wtf 2 paar kousen?
Dan moet ik m'n schoenen 2 maten groter kopen
Wat ik altijd gehoord heb is dat je zeker niet mag gekneld zitten in je schoenen, dus dat je tenen moeten bewegingsvrijheid heben.
Want als deze knellen, of meer gespannen in de schoenen, heb je risico dat ze gaan slapen, tintelen en nadien koud krijgen.
Ik doe gewoon een paar gewone sportkousen van decathlon (met artengo ofzo) aan, en dat voldoet voor mij. Ik ga me misshien nog zo'n paar schoenen aanschaffen.
Dan moet ik m'n schoenen 2 maten groter kopen
Wat ik altijd gehoord heb is dat je zeker niet mag gekneld zitten in je schoenen, dus dat je tenen moeten bewegingsvrijheid heben.
Want als deze knellen, of meer gespannen in de schoenen, heb je risico dat ze gaan slapen, tintelen en nadien koud krijgen.
Ik doe gewoon een paar gewone sportkousen van decathlon (met artengo ofzo) aan, en dat voldoet voor mij. Ik ga me misshien nog zo'n paar schoenen aanschaffen.
-
SpecializedStumpjumper
- Mountainbiker
Post by SpecializedStumpjumper »
Vorig winter voor het eerst dit geprobeerd:
http://www.huikeshovenmedical.nl/produc ... oetentenen
Uitermate goed bevallen, weg problemen met koude dove tenen.
Nu een hele doos besteld, dus laat de winter maar komen.
http://www.huikeshovenmedical.nl/produc ... oetentenen
Uitermate goed bevallen, weg problemen met koude dove tenen.
Nu een hele doos besteld, dus laat de winter maar komen.