14/11/2008 Torhout (nachtrit)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

slijkcrosserke wrote: Hoeveel jonnybikes zullen er dit jaar spresen zijn :roll:
Hmmm, weet niet of ik er dit jaar weer een 'johnny-bike' van maak. :roll: Je moet al dat extra gewicht ook meeslepen, hé. Alhoewel....
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Ik zal mijn uiterste best doen om SuPaH Fly mee te krijgen. Het is lang geleden dat hij nog op zijn bike zat, maar aangezien het donker is, zal niemand hier kunnen zien hoe hij afziet !!! :roll: :roll: :roll:

Zelf kijk ik er al naar uit, vooral nu ik lees dat het parcours er anders uitziet (niet dat we het zullen zien, maar het gedacht doet ook veel !) Hoedanook, de edities die ik heb meegemaakt waren ambiance verzekerd. :lol:

Aan alle bikers een kleine waarschuwing, maak dat je naast je boom-car verlichting met blauwe neon onder je kont zowel een voor- als een achterlicht hebt. De voorbije edities waren de lokale dienders heel genereus aan het uitdelen, en het waren geen BOB sleutelhangers ! :lol:
Last edited by Moustache on Fri 31 Oct 2008 22:12, edited 1 time in total.
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

Den dezen doek ook! Velede jaar wask er nie bij, kmocht nie :( ma vandejaar houd niemand mij tegen :-D (alle, da hoopk tog ;P)

Grtz
SuPaH FLY
Mountainbiker

Post by SuPaH FLY »

Moustache wrote:Ik zal mijn uiterste best doen om SuPaH Fly mee te krijgen. Het is lang geleden dat hij nog op zijn bike zat, maar aangezien het donker is, zal niemand hier kunnen zien hoe hij afziet !!! :roll: :roll: :roll:
Ik zal er bij zijn deze keer...
Mijn BUZZE is zelfs al gemaakt 8)
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

SuPaH FLY wrote:Ik zal er bij zijn deze keer...
Mijn BUZZE is zelfs al gemaakt 8)
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Duvelbiker (noW)
Mountainbiker

Wij tekenen present!

Post by Duvelbiker (noW) »

Naar jaarlijkse traditie komen de mannen van Vlamertinge ook weer af, en jawel, ook dit jaar ga ik er mijn verjaardag vieren! De bob-regeling is al doorgemaild (is trouwens al een half jaar hot topic - wie is bob in torhout?) en de donderdagse avondritten zijn alweer een goede voorbereiding op zowel het nachtrijden als de après-bike! Zeer benieuwd naar het nieuwe parcours en tot dan!
peejay
Mountainbiker

Post by peejay »

Zeer mooie , gezellige tocht met extreem goeie controle =D> :drunk:

tip : doe maar allemaal een goe fietsslot mee, vorig jaar is een vriend van mij daar z'n paar maanden oude cube gestolen geweest.
(AMG van hier op't forum)

mvg
balance2007
Mountainbiker

Post by balance2007 »

Zal dit jaar normaal gezien voor de derde maal aanwezig zijn teTorhout. Mijn zoon van 13 vind deze de max, vandaar dat wij telkenjaren terug komen he !
Montybiker
Mountainbiker

Post by Montybiker »

is er terug jenever op de bevoorrading?
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Montybiker wrote:is er terug jenever op de bevoorrading?
Als ik eerlijk op deze vraag moet antwoorden : nee!
Maar geen paniek!!!!!!!

Het is niet omdat er op de bevoorrading geen jenever te vinden is, dat er ook geen jenever langs het parcours te vinden zal zijn :wink:
Post Reply