Wapiti BeachRace Bredene 9/11
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
herder pollie
- Mountainbiker
Post by herder pollie »
voila se;
ingeschreven als team :herders on the beach
in oostende werden we 6de ,20ste en 29ste dus zonder ongelukken ziet dat er niet slecht uit
tot in bredene
ingeschreven als team :herders on the beach
in oostende werden we 6de ,20ste en 29ste dus zonder ongelukken ziet dat er niet slecht uit
tot in bredene
-
herder pollie
- Mountainbiker
Post by herder pollie »
voila se;
ingeschreven als team: "herders on the beach"
in oostebde werden we 6de,20ste en 29ste dus zonder ongelukken ziet dat er nie slecht uit
tot in bredene
in oostebde werden we 6de,20ste en 29ste dus zonder ongelukken ziet dat er nie slecht uit
tot in bredene
-
Van Hoey Gert
- Mountainbiker
Post by Van Hoey Gert »
De aanduiding van de te rijden lussen voor 20 en 45km staat met duidelijke borden op het strand aangegeven. De 20km moet aan de TWINS nog eens het lusje over de spinoladijk doen (de weg langs het strand). In de voorhaven rijden we over asfalt en kasseien.
Het strand ligt er op sommige plaatsen (vooral naar De Haan) redelijk zwaar bij. Je kan soms harde stukken hebben, die plots na ne golfbreker zachter zijn. Het is wel een leuk, snel parcour.
Tot volgende week.
Het strand ligt er op sommige plaatsen (vooral naar De Haan) redelijk zwaar bij. Je kan soms harde stukken hebben, die plots na ne golfbreker zachter zijn. Het is wel een leuk, snel parcour.
Tot volgende week.
Dat is dus ongelooflijk: overal waar ik ga kom ik Herders tegen.herder pollie wrote:voila se;
tot in bredene
Op echt élke toertocht zie ik er wel een paar, of het nu in de streek of in de Ardennen is.
Nu trek ik eens naar de onbekende kust en zijn ze er weer!
-
Roadrunner
- Mountainbiker
Post by Roadrunner »
Van Hoey Gert wrote:De aanduiding van de te rijden lussen voor 20 en 45km staat met duidelijke borden op het strand aangegeven. De 20km moet aan de TWINS nog eens het lusje over de spinoladijk doen (de weg langs het strand). In de voorhaven rijden we over asfalt en kasseien.
Tot volgende week.
IS er een mogelijkheid tot verkenning mss? IS het parcours al grotendeels aangeduidt?
-
herder pollie
- Mountainbiker
Post by herder pollie »
we zijn nu eenmaal een bende fervente bikers héEl Baelos wrote:Dat is dus ongelooflijk: overal waar ik ga kom ik Herders tegen.herder pollie wrote:voila se;
tot in bredene
Op echt élke toertocht zie ik er wel een paar, of het nu in de streek of in de Ardennen is.
Nu trek ik eens naar de onbekende kust en zijn ze er weer!
-
Van Hoey Gert
- Mountainbiker
Post by Van Hoey Gert »
Roadrunner wrote:Van Hoey Gert wrote:De aanduiding van de te rijden lussen voor 20 en 45km staat met duidelijke borden op het strand aangegeven. De 20km moet aan de TWINS nog eens het lusje over de spinoladijk doen (de weg langs het strand). In de voorhaven rijden we over asfalt en kasseien.
Tot volgende week.
IS er een mogelijkheid tot verkenning mss? IS het parcours al grotendeels aangeduidt?
Op basis van het parcour van vorig jaar en het plannetje op de website, heb ik de toer al eens verkend. 'tloop dan ook op 200m van mijn werkplaats.