01/11/08 Ieper
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den dirk wrote:kan ik niet beter omschrijven kinse, ondertussen is link naar parcours oke op de site en kan je het plannetje duidelijk vergroten.
Is dit nu jouw kleine die de bestaande groene, rode, groene en gele bloso route aan elkaar heeft geprikt of zijnt mijn gedachten?
Jaja de originaliteit loopt er weer af...
No further comment, allé tot zaterdag dan
- Bertinus
- Mountainbiker
Als het de gele pijltjes worden, dan denk ik dat het zo zal zijn. In Heuvelland heel wat pijltjes zien hangen en die zijn eigenlijk overbodig aangezien je grotendeels gewoon maar de bestaande blosopijltjes dient te volgen.uncle sam wrote:den dirk wrote:kan ik niet beter omschrijven kinse, ondertussen is link naar parcours oke op de site en kan je het plannetje duidelijk vergroten.![]()
![]()
![]()
Is dit nu jouw kleine die de bestaande groene, rode, groene en gele bloso route aan elkaar heeft geprikt of zijnt mijn gedachten?
Jaja de originaliteit loopt er weer af...
No further comment, allé tot zaterdag dan
hallo
Vooraleer commentaar te geven op toertochten moet je eens zelf een een degelijke toertocht proberen uit te stippelen in en rond het heuvelland.Heel wat beperkingen worden ons opgelegd door bos en groen .Wij proberen er nog het maximum aan offroad uit te halen.Maar deze tocht zal u alvast niet ontgoochelen denk ik.Allee alvast tot zaterdag.
Vooraleer commentaar te geven op toertochten moet je eens zelf een een degelijke toertocht proberen uit te stippelen in en rond het heuvelland.Heel wat beperkingen worden ons opgelegd door bos en groen .Wij proberen er nog het maximum aan offroad uit te halen.Maar deze tocht zal u alvast niet ontgoochelen denk ik.Allee alvast tot zaterdag.
Enerzijds moet een organisator ertegen kunnen dat er 'kritiek' komt op een parcours, dat hoort nu eenmaal bij een forum, en het kan helpen om de tocht beter te maken.
Anderzijds kunnen de reacties van sommige bezoekers inderdaad wel vriendelijker, de organisators zullen wel alles uit de kast halen wat mogelijk is.
Heuvelland wordt idd streng gereglementeerd, en ondanks dat ik het begrijp is het als mountainbiker wel spijtig ja...
Anderzijds kunnen de reacties van sommige bezoekers inderdaad wel vriendelijker, de organisators zullen wel alles uit de kast halen wat mogelijk is.
Heuvelland wordt idd streng gereglementeerd, en ondanks dat ik het begrijp is het als mountainbiker wel spijtig ja...