01/11/08 Ieper

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kwber
Mountainbiker

Post by kwber »

sorry 11/11/2008 ist in varsenare te doen vierde St-Maartenstocht organisatie van kwb. zie forum
broere
Mountainbiker

Post by broere »

altijd mooie tocht , zeker afkomen =D> :lol:
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Kom ook af. Het wordt normaal gezien de 74 km, maar indien te zwaar (hangt af van de regen deze week), kan het ook 56 km worden. We zien wel. :P
SKT-biker
Mountainbiker

Post by SKT-biker »

Woensdag moetn me wijsheidstandn eruit maar als ik tegen zaterdag een
beetje inorde ben kom ik zeker af!
Bozo
Mountainbiker

Post by Bozo »

present!
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

den dirk wrote:kan ik niet beter omschrijven kinse, ondertussen is link naar parcours oke op de site en kan je het plannetje duidelijk vergroten.
:roll: :roll: :roll:
Is dit nu jouw kleine die de bestaande groene, rode, groene en gele bloso route aan elkaar heeft geprikt of zijnt mijn gedachten?
Jaja de originaliteit loopt er weer af...

No further comment, allé tot zaterdag dan :roll:
Bertinus
Mountainbiker

Post by Bertinus »

uncle sam wrote:
den dirk wrote:kan ik niet beter omschrijven kinse, ondertussen is link naar parcours oke op de site en kan je het plannetje duidelijk vergroten.
:roll: :roll: :roll:
Is dit nu jouw kleine die de bestaande groene, rode, groene en gele bloso route aan elkaar heeft geprikt of zijnt mijn gedachten?
Jaja de originaliteit loopt er weer af...

No further comment, allé tot zaterdag dan :roll:
Als het de gele pijltjes worden, dan denk ik dat het zo zal zijn. In Heuvelland heel wat pijltjes zien hangen en die zijn eigenlijk overbodig aangezien je grotendeels gewoon maar de bestaande blosopijltjes dient te volgen. :oops:
titten
Mountainbiker

Post by titten »

hallo

Vooraleer commentaar te geven op toertochten moet je eens zelf een een degelijke toertocht proberen uit te stippelen in en rond het heuvelland.Heel wat beperkingen worden ons opgelegd door bos en groen .Wij proberen er nog het maximum aan offroad uit te halen.Maar deze tocht zal u alvast niet ontgoochelen denk ik.Allee alvast tot zaterdag.
Sharkie
Mountainbiker

Post by Sharkie »

Enkel BLOSO-lusjes aan elkaar plakken: ik twijfel of ik daarvoor de verplaatsing naar Ieper zal maken... :(
clubje
Mountainbiker

Post by clubje »

Enerzijds moet een organisator ertegen kunnen dat er 'kritiek' komt op een parcours, dat hoort nu eenmaal bij een forum, en het kan helpen om de tocht beter te maken.
Anderzijds kunnen de reacties van sommige bezoekers inderdaad wel vriendelijker, de organisators zullen wel alles uit de kast halen wat mogelijk is.

Heuvelland wordt idd streng gereglementeerd, en ondanks dat ik het begrijp is het als mountainbiker wel spijtig ja...
Post Reply