even een domme vraag : ik kom op verschillende onderwerpen op het forum de term "teut" tegen. Wat bedoelen julie hier mee?deze tocht ligt in mijne tuin. Ik ga hem ook rijde. Ik denk da het eerste gedeelte voor de soep super zal zijn. Singletracken over de Teut. da is PUUR genieten. Het 2 de gedeelte zullen vermoedelijk de lussen in de bossen aan de weerskanten van de toerischtische weg zijn. Da is wel iets eentoniger maar hier zijn ook wel mooie stukjes. Tot zondag
26/10/08 Zonhoven
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Knappe rappe rosse Raf
- Mountainbiker
Post by Knappe rappe rosse Raf »
Hoi allemaal,
- Knappe rappe rosse Raf
- Mountainbiker
Post by Knappe rappe rosse Raf »
Ach zo, ik dacht dat het over een heuvel op één of andere terril ging. Was al een bergversnelling aan het steken op mijn veloke 
- KoRn
- Mountainbiker
Vrukkus wrote:geloof dat je die molshoop nie op mag rijden met de MTB. Als de boswachter u ziet.![]()
Maar anderzijds ben er dikwijls opgeweest en nog nooit iemand iets van gezegd. Dus zoveel controle zal er wel nie op zijn.
Niet mogen, niet mogen, in de bos kakken zal ook niet mogen, maar anders wordt uw zeemvel zo vettig hé
btw wel wc-papier voorzien als ge hier in de bos wilt kakken, want in zonhoven zijn voornamelijk naaldbomen
Maar dit is een beetje of-topic, me dunkt
Laatste verkenning
Ik woon zelf in Zonhoven, en denk dus dat ik de mooie stukken wel ken. Ben net nog een deel van de rit gaan verkennen, en ik kan de organisatoren enkel proficiat wensen. Goede" keuze van de single tracks, af en toe rustpauzes mogelijk en hier een daar een goede zandstrook, en lichtheuvelend. De tocht benadert zeer sterk de tocht die ik zelf zou uittekenen als het moest. Uiteraard moeten de natuurreservaten vermeden worden, maar dit doet geen afbreuk aan de kwaliteit van de tocht. Hopelijk zit het weer nu morgen nog mee. PS : IK BEN GEEN MEDE-ORGANISATOR.
Last edited by F.JOHAN on Sat 25 Oct 2008 17:12, edited 1 time in total.