02/11/08 Rumbeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- 2 fast 2 follow
- Mountainbiker
- 2 fast 2 follow
- Mountainbiker
Post by 2 fast 2 follow »
@R1alain, een tandje bijsteken zou ik zeggen om voor 11u thuis te zijn. Steek wa van die 190pk op uw fiets 
Al een gedeelte van de toer gepijld, hopelijk zijn de regen makers ons goed gezind, alles ligt er nog goed berijdbaar bij. Hopen dat het zo blijft.
greetz
2f2f
Al een gedeelte van de toer gepijld, hopelijk zijn de regen makers ons goed gezind, alles ligt er nog goed berijdbaar bij. Hopen dat het zo blijft.
greetz
2f2f
- balance2007
- Mountainbiker
Post by balance2007 »
Geduld is inderdaad een schone deugd zegt men ,maar ik blijf nog steeds een beetje op mijn honger zitten.
bedankt voor de info fiets is besteld en we zullen zeker al met 2pers. aanwezig zijn misschien met 3pers.pompier wrote:ter info :2 fast 2 follow wrote:@ j.b.
Er kunnen zeker MTB Fietsen gehuurd worden via Lieven Sport.
Ik zal nog een tel nr. doorgeven voor eventuele reservatie vooraf.
Geetz
2f2f
SPORT LIEVEN
Joos de ter Beerstlaan 17
8740 Pittem
Tel. 051/ 46 50 66
E-mail:info@sportlieven.be
www.sportlieven.be
tot zondag
- 2 fast 2 follow
- Mountainbiker
Post by 2 fast 2 follow »
Nog een laatste update van parcours. Zodus zoals reeds gezegd de grote lijnen van de vorige jaren met hier en daar een wijziging. De start is ook anders door de werken aan de R32(Rijksweg) wijken we uit naar de met lichten bewaakte oversteekplaats in Oekene. Dus eerst wa opwarmen op de weg via Oekene, de Zilverberg om dan vervolgens de Ruiter aan te doen via een eerste stuk tring route naar Moorslede, dan splitsing de grote toer gaat verder via tring route richting Passendale met een technisch stukje terug via Moorslede om te stoppen bij een uitgebreide bevoorrading, waar de 3 afstanden weer samen komen. Vervolgens gaat het richting Beitem om terug te keren via de andere oude tring route met nog een technisch stukje bijna op het laatste. Dan steken we terug de R32 (Rijksweg) via lichten dus hou U aan de Verkeersregels om ongevallen te vermijden. Dan hopelijk moe en voldaan terug in Rumbeke te komen.
Dus gasten tot Zondag
Greetz
2f2f
Dus gasten tot Zondag
Greetz
2f2f
- BBstijntje
- Mountainbiker
Post by BBstijntje »
dezen rijd ik ook altijd zeer leuk met de fiets tot ginder en terug en de grote afstand daar goed vo 70km bikeplezier
- balance2007
- Mountainbiker
- balance2007
- Mountainbiker
Post by balance2007 »
Het blijft hier maar regenen in de streek van groot Roeselare. Hopelijk verzuipen we morgen niet he !