31/10/2008 Zele (nachttocht)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kichi
Kerstman

Post by kichi »

Was een vingerwijzing naar vorig jaar in Zele !!! Daar konden we nog om lachen...naar wat je dit jaar hebt voor gehad, lach ik helemaal niet..zit ongeveer in 't zelfde straatje : enkelband gescheurd...maar probeer ingetaped dit weekend Oostrozebeke te overleven...
Alvast alle sterkte !!
peir de worst
Mountainbiker

Post by peir de worst »

Trotinetten zullen er ook zijn.
Kwa verlichting kan ik torch highbeamer aanraden, 2 verstralers met externe batterij voor 25! euro bij mobibikes in Lokeren.
Ik reed er gisteren avond 3u met in de bossen en de batterijen waren nog niet leeg.
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Knurrebikers lady wrote:Niet te missen nachtrit !!!
Schitterende organisatie waarbij Halloween van bij het binnengaan tot bij het naar huis gaan op nr. 1 staat.

Hopelijk tegen dan voldoende hersteld om zelf de TT te rijden. Zoniet kom ik af met enkel bikers welke de rit zullen rijden en ga ik wel voor de pré en après.
ja ..als er te drinken is, is Knurreke niet weg te slaan hé...
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

barty wrote:
Knurrebikers lady wrote:Niet te missen nachtrit !!!
Schitterende organisatie waarbij Halloween van bij het binnengaan tot bij het naar huis gaan op nr. 1 staat.

Hopelijk tegen dan voldoende hersteld om zelf de TT te rijden. Zoniet kom ik af met enkel bikers welke de rit zullen rijden en ga ik wel voor de pré en après.
ja ..als er te drinken is, is Knurreke niet weg te slaan hé...
Ela makker ! 'k Was vorig jaar Bobbettje dus da klopt niet [-X
Dit jaar is Bart D. mijnen Bob, dus ... We'll see :wink:
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

kichi wrote:Was een vingerwijzing naar vorig jaar in Zele !!! Daar konden we nog om lachen...naar wat je dit jaar hebt voor gehad, lach ik helemaal niet..zit ongeveer in 't zelfde straatje : enkelband gescheurd...maar probeer ingetaped dit weekend Oostrozebeke te overleven...
Alvast alle sterkte !!
Weet ik wel !!! Mijn "wink" over 't hoofd gezien...
Inderdaad vorig jaar goed gelachen met mijn tuimelperte :oops: en nadien nog mega après gehad.
Voor u ook spoedig herstel gewenst !
Bij mij mogen draadjes in mijn knie er pas volgende week gedeeltelijk uit, rest nog niet gezien wonde onstoken zit :evil:

We zien wel ... maar zijn zeker van de partij :bounce:
risk_is_my_second_name
Mountainbiker

Post by risk_is_my_second_name »

peir de worst wrote:Trotinetten zullen er ook zijn.
Kwa verlichting kan ik torch highbeamer aanraden, 2 verstralers met externe batterij voor 25! euro bij mobibikes in Lokeren.
Ik reed er gisteren avond 3u met in de bossen en de batterijen waren nog niet leeg.
deze lichten zijn goed voor het betere weer,maar als het regenachtig en vuil wordt,laten ze je wel eens in de steek,ik zou eerder BBB lichten aanraden,deze vertonen veel minder mankementen
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

risk_is_my_second_name wrote:
deze lichten zijn goed voor het betere weer,maar als het regenachtig en vuil wordt,laten ze je wel eens in de steek,ik zou eerder BBB lichten aanraden,deze vertonen veel minder mankementen
En de kostprijs van zo'n bbb ??
peir de worst
Mountainbiker

Post by peir de worst »

geitenboer wrote:
risk_is_my_second_name wrote:

We hebben heel weinig problemen met die torch lichten.
Beter is princeton en hope, deze week heb ik princeton lichtjes 500lum voor 50,- , deze kunnen op het stuur of op de helm gemonteerd worden.
Heb ik uitgeprobeerd en gaven ongelooflijk veel licht voor zo een klein lichtje.

Kzal de organisatie eens contacteren om de avond zelf der nog wat aan te bieden.
risk_is_my_second_name
Mountainbiker

Post by risk_is_my_second_name »

peir de worst wrote:
geitenboer wrote:
risk_is_my_second_name wrote: deze lichten zijn goed voor het betere weer,maar als het regenachtig en vuil wordt,laten ze je wel eens in de steek,ik zou eerder BBB lichten aanraden,deze vertonen veel minder mankementen

We hebben heel weinig problemen met die torch lichten.
Beter is princeton en hope, deze week heb ik princeton lichtjes 500lum voor 50,- , deze kunnen op het stuur of op de helm gemonteerd worden.
Heb ik uitgeprobeerd en gaven ongelooflijk veel licht voor zo een klein lichtje.

Kzal de organisatie eens contacteren om de avond zelf der nog wat aan te bieden.
de lichten zelf zijn het probleem niet,de externe batterij,die is bij mij kortgesloten geweest :S
er is de avond zelf verlichting te koop
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

Ik heb er mij vandaag ook eentje aangeschaft van bij mobibikes, binnenkort diene mens zijn stock uitverkocht, ben benieuwd naar het resultaat. Efin voor wat het internet niet allemaal goed is om de verkoop te stimuleren. De winkelier van dienst kan er maar goed bij varen :wink: , en als het geen goei zijn zeggen we dat hier ook :-D
Post Reply