02/11/08 Pulle
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
den toerist
- Mountainbiker
Post by den toerist »
Zoals bij jullie he dirty.
De mud devils weten ook wel wat een goede organisatie is.
We zullen er volgende week zeker zijn met een groot deel van de club en ik raad iedereen jullie toer zeker aan.
De mud devils weten ook wel wat een goede organisatie is.
We zullen er volgende week zeker zijn met een groot deel van de club en ik raad iedereen jullie toer zeker aan.
-
felixantoon
- Mountainbiker
Post by felixantoon »
vandaag is de laatste hand gelegd aan onze veldtoertocht in Viersel voor 2 november 2008.
spijtig genoeg kan ik hier geen fotootje plaatsen, want het traject is opgenomen op GPS.
de KIDS-TOER is 16 km, KLEINE TOER 28.5 km en de GROTE TOER 44 km.
de KIDS rijden in Pulle, Grobbendonk en Vorselaar.
de KLEINE toer gaat via Pulle over het gehucht Vroegeinde naar Grobbendonk (PIDPA), Vorselaar en Pulle.
de GROTE toer heeft 2 extra stukken ten opzichte van de kleine toer, een extra bospasage in de Rimboe (bos tussen Grobbendonk en Vorselaar) en een zandpasage richting Wechelderzande.
er zijn nieuwe stukken tov verleden jaar.
er is hard gewerkt aan de toer om het voor iedereen zo leuk mogelijk te maken.
allemaal van harte welkom, wij zetten ons beste beentje voor, voor alle sportieve kandidaten, tot dan.
spijtig genoeg kan ik hier geen fotootje plaatsen, want het traject is opgenomen op GPS.
de KLEINE toer gaat via Pulle over het gehucht Vroegeinde naar Grobbendonk (PIDPA), Vorselaar en Pulle.
de GROTE toer heeft 2 extra stukken ten opzichte van de kleine toer, een extra bospasage in de Rimboe (bos tussen Grobbendonk en Vorselaar) en een zandpasage richting Wechelderzande.
allemaal van harte welkom, wij zetten ons beste beentje voor, voor alle sportieve kandidaten, tot dan.
- mallybiky
- Mountainbiker
Wat bedoel je met "spijtig genoeg kan ik hier geen fotootje plaatsen"? Bedoel je dat je het gemaakte traject niet kan laten zien? Als je me het gps bestand bezorgd, kan ik het gemakkelijk omzetten naar een google maps pagina zodat het toch voor iedereen kan gezien worden.felixantoon wrote:vandaag is de laatste hand gelegd aan onze veldtoertocht in Viersel voor 2 november 2008.
spijtig genoeg kan ik hier geen fotootje plaatsen, want het traject is opgenomen op GPS.![]()
-
felixantoon
- Mountainbiker
Post by felixantoon »
Hallo,
Ronny is zo vriendelijk geweest om een link naar google maps te maken. je kan er hier naar toe gaan http://www.grasoft.be/mtb/tracks/Pulle-2008.htm
groetjes Marc en tot dan.
Ronny is zo vriendelijk geweest om een link naar google maps te maken. je kan er hier naar toe gaan http://www.grasoft.be/mtb/tracks/Pulle-2008.htm
groetjes Marc en tot dan.
-
kom niet voorruit
- Mountainbiker
Post by kom niet voorruit »
ik hoop dat jullie niet op het parcours van Lille terecht komen zoals vroeger nogal is gebeurd.
-
den toerist
- Mountainbiker
Post by den toerist »
Onze toer is aangepast.
Normaal gezien zou het probleem van vorig jaar opgelost moeten zijn.
Hopelijk mogen we je zondag verwelkomen om onze vernieuwde omloop te verkennen.
Normaal gezien zou het probleem van vorig jaar opgelost moeten zijn.
Hopelijk mogen we je zondag verwelkomen om onze vernieuwde omloop te verkennen.
-
felixantoon
- Mountainbiker
Post by felixantoon »
even antwoorden op Ikkers, die het volgende schreef.
Geplaatst: Ma Okt 27, 2008 10:42 am Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
ik hoop dat jullie niet op het parcours van Lille terecht komen zoals vroeger nogal is gebeurd.
zoals je kan zien op de gepubliseerde link http://www.grasoft.be/mtb/tracks/Pulle-2008.htm
hebben wij onze toer aangepast.
inderdaad, er was verleden jaar een probleempje, zowel Viersel als Lille had een goedkeuring gekregen om in hetzelfde bos, op dezelfde dag te rijden.
wij hebben ons toen zeer flexibel opgesteld en onze toer nog in aller ijl aangepast en een extra man gezet op een crusiaal punt aldaar.
na de veldtoertocht hebben we de hoofden bij elkaar gestoken, maar niet tot een akkoord kunnen gekomen (Lille wil het alleenrecht op dit bos)
omdat we het beste voor hebben voor alle bikers, is ons parcours nu aangepast.
in de hoop iedereen tevreden te stellen, groetjes en tot zondag in Pulle.
Geplaatst: Ma Okt 27, 2008 10:42 am Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
zoals je kan zien op de gepubliseerde link http://www.grasoft.be/mtb/tracks/Pulle-2008.htm
hebben wij onze toer aangepast.
inderdaad, er was verleden jaar een probleempje, zowel Viersel als Lille had een goedkeuring gekregen om in hetzelfde bos, op dezelfde dag te rijden.
wij hebben ons toen zeer flexibel opgesteld en onze toer nog in aller ijl aangepast en een extra man gezet op een crusiaal punt aldaar.
na de veldtoertocht hebben we de hoofden bij elkaar gestoken, maar niet tot een akkoord kunnen gekomen (Lille wil het alleenrecht op dit bos)
omdat we het beste voor hebben voor alle bikers, is ons parcours nu aangepast.
in de hoop iedereen tevreden te stellen, groetjes en tot zondag in Pulle.