05-10-08 Halen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Benneke
Mountainbiker

Post by Benneke »

haha man, wa was me da :-D

Parcours zelf was te veel tarmac. Bepijling was goed maar kan beter op sommige punten. Bevoorading was goed. behalve die ouwe bij de laaste bevoorading stond mij nie aan. Ik rij misschien 20 meter voorbij de bevoorading en die begint te zagen da ik moet stoppen #-o (tzal moeilijk gaan zonder remblokken e :roll: )

Ma al bij al wast toch ne goeie zondagvoormiddag
pctunner01
Mountainbiker

Post by pctunner01 »

geweldige tocht 2x bevoorrading in tbegin veel tarmac maar dat was vorig jaar ook ,maar de modder maakt dit weer goed he .de pijltjes die weg waren heb ik gevraag en gezegt op de bevoorradding er is iemand onmiddelijk vertrokken omte gaan zien ,prima organisatie tot volgend jaar
tripper
Mountainbiker

Post by tripper »

mooi ritje lekker sappig weertje . 2xbevoorrading wel ergens mis gereden en na 18 km terug binnen dus zijn we onmiddelijk opnieuw vertrokken voor de 40 km in totaal hadden we 60 km gereden effe de gegevens
60.03 km . 3.05.48 tijd . 19.38 avs
Last edited by tripper on Sun 05 Oct 2008 20:30, edited 1 time in total.
pctunner01
Mountainbiker

Post by pctunner01 »

oja mijn gemiddelde is 21.5en 43km +heen en tterug mee geteld is da dan 65kilometer

oja de persoon met met de witte santa cruze schoen velo verdikke
UBO
Mountainbiker

Post by UBO »

Ben gisteren ook hier gaan rijden. Jammer voor de organisatie van het weer en splitsingsborden die waren weggenomen, want ze hebben goed hun best gedaan: zelfs 2 bevoorradingen. Op zich vond ik de toertocht doordat ze er vettig bijlag wel plezant. Af en toe was het "blij dat ik glij" :-) .
UltimaVez
Mountainbiker

Post by UltimaVez »

Beestig gemodderstoempt! Parcours trok wel op niet veel, geen bos gezien! Veel te veel tarmac en het volledige dikke appelen imperium van boer Sjarel...met door hemzelf gefabriceerde lekker zurige bordjes als: pikken = stelen :lol:
bikecurl
Mountainbiker

Post by bikecurl »

:-D klein foutje : t'was plukken = stelen
Voor de rest moet ik je gelijk geven :lol:
Post Reply