De www.fIETSSHOP.be bikers komen ook naar daar.
Laatste weken alleen op de baan gereden wegens eerste weekend van september Fietse-ling in Houtvenne, het zal dus niet meevallen vrees ik.
tot bike's
21/09/08 Gelrode
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- www.Fietsshop.be
- Mountainbiker
- LaGamuza
- Mountainbiker
Wij zijn daar gaan rijden en het was een heel mooie tocht
. De bevoorrading was meer dan OK
alsook de rest van de organisatie, wel hebben we een paar opmerkingskes ivm afpijlen. Een paar pijlen meer zetten kan geen kwaad, op de stukken samen met de korte afstand was dit perfect maar op de stukken lange afstand miste ik op een paar plaatsen toch een pijltje. Ook een paar keer moeten afstappen aan hellingen die net achter een scherpe bocht kwamen dus een kennisgeving op voorhand welkom voor mensen die het parcours niet kennen. Dit alles is natuurlijk muggeziften, in het totaal was het goed georganiseerd, maar wij als zelf organiserende club hebben ook graag deze opmerkingen zodat we er aan de toekomst aan kunnen werken.
Doe zo voort en tot volgende ker in de winter mannen.
GRTZ De Muggenbergse Stoempers.
Doe zo voort en tot volgende ker in de winter mannen.
GRTZ De Muggenbergse Stoempers.
Heb deze ook gereden (de 45km). Was leuk toertje, wel redelijk snel aangezien we op amper meer dan 2 uur rond waren.
Nog een goed stukje met een groepje van mtbha8 rondgereden, maar dan zijn die mannen in de bevoorrading blijven plakken
Was wel es leuk om zo in een groep rond te crossen ipv met 2 of 3 man.
Bewegwijzering vond ik gewoon goed, enkel bij de laatste splitsing van de verschillende afstanden was't ff 'zoeken', maar dat had veel te maken met ne slecht geparkeerde camion.
Nog een goed stukje met een groepje van mtbha8 rondgereden, maar dan zijn die mannen in de bevoorrading blijven plakken
Bewegwijzering vond ik gewoon goed, enkel bij de laatste splitsing van de verschillende afstanden was't ff 'zoeken', maar dat had veel te maken met ne slecht geparkeerde camion.
Gisteren ook ff daar geweest. Normaal gezien naar Hollange maar vanwege een lichte vorm van overtraining maar naar hier gekomen. Met ne maat die enkel in zijn verlof tt's rijd(dus ongeveer 2 a 3 keer op een jaar, is bakker) Dus opt gemakske gebold. Kvond het eigenlek een leuke verrassing dat parkoers. Veel stukken die ik al eerder had gereden maar dan in de andere richting. Hier en daar toch de nodige klimmetjes die dodelijk waren voor menne maat. Ik heb er in ieder geval van genoten, ik hou wel van dat herfstnazomerweertje. Hier en daar een pijltje meer idd. Wat me opvalt, pas om 10h vertrokken en dan is de sfeer toch totaal anders dan een vroeger tijdstip.
Ideaal was ook de vele splitsingen om iets bij te pakken of iets aftesnijden wat welgekomen was voor onze bakker op wielen.
Ideaal was ook de vele splitsingen om iets bij te pakken of iets aftesnijden wat welgekomen was voor onze bakker op wielen.
- Eric B
- Mountainbiker
Idd een aantal bekende stukken maar dan omgekeerd ... wel veel Bloso pijltjes net onder of boven de gele pijlen ...
Verder een leuk speelbos laten liggen langs de autostrade en de extra lus voor de 45 voor de bevoorrading was op 1 helling na km's maken ... had ook wel beter gekund ...
Maar ook een paar nieuwe stukjes leren kennen en met het zalige weer moe maar voldaan naar huis gereden
Eric B
Verder een leuk speelbos laten liggen langs de autostrade en de extra lus voor de 45 voor de bevoorrading was op 1 helling na km's maken ... had ook wel beter gekund ...
Maar ook een paar nieuwe stukjes leren kennen en met het zalige weer moe maar voldaan naar huis gereden
Eric B
- Eric B
- Mountainbiker
Idd een aantal bekende stukken maar dan omgekeerd ... wel veel Bloso pijltjes net onder of boven de gele pijlen ...
Eric B
Eric B