12/09/08 Leopoldsburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Den Tempst Stijn
Mountainbiker

Post by Den Tempst Stijn »

Ik heb met mijn mede collega deze TT al meerdere malen gereden, buiten de tank tracks, zit er ook een heel leuk technisch gedeelte in.
Wat betreft die bandenkeuze. Als het niet begint te stortregenen, dan heb je met een licht profiel op je band zeker geen problemen. Veel bos en weinig verhard. Meer moet dat toch niet zijn. Achteraf kun je spaghetti eten aan een zacht prijsje.
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

heb deze vorig jaar ook gereden met mijne collega. Zeer mooie toer en buiten het aanvangsstuk en het laatste stukje terug richting inschrijving GEEN verhard gezien. Tevens mooie technische stukjes :P Echt een aanrader. Spijtig genoeg kan ik dit jaar geen verlof krijgen #-o
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

Ghost-biker wrote:heb deze vorig jaar ook gereden met mijne collega. Zeer mooie toer en buiten het aanvangsstuk en het laatste stukje terug richting inschrijving GEEN verhard gezien. Tevens mooie technische stukjes :P Echt een aanrader. Spijtig genoeg kan ik dit jaar geen verlof krijgen #-o
verlof? 8) :-D
twin
Mountainbiker

Post by twin »

Net terug van deze tocht
het viel eigenlijk reuze mee, ok, de regen nemen we er maar bij :wink:
Mooi parcours en maar een keer fout gereden, maar dat was mijn eigen schuld denk ik :-?
Achteraf een douchke en een lekkere spaghetti en drank aan een zacht prijsje en de dag was weer goed. :P
Tot volgend jaar zou ik zeggen
Den Tempst Stijn
Mountainbiker

Post by Den Tempst Stijn »

Vandaag de TT gereden, ik was zeer vroeg gestart , ik was zelfs de eerste op de parking. Ik heb de tocht volledig droog gereden. Ghost-biker, als je bij defensie werkt heb je meestal geen problemen om verlof te krijgen mischien een tip hé (hihi). Op naar de volgende TT, iemand een idee voor volgende week????? Groeten aan iedereen op dit forum
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Ik had minder geluk met het weer.
Vanaf de bevoorrading constant regen gehad. Toch de 40 km blijven volgen en de ganse tijd niemand meer gezien onderweg.
Bij aankomst, volgens mijnen teller na 45 km, ( dus 5 km cadeau ) liep het water uit m'n schoenen. :wink:
Zoals altijd een toffe goed georganiseerde rit. In het begin was pressies een stuk van de tankbaan weggelaten, maar de speelheuveltjes zaten er toch weeral in.
Altijd plezant rijden bij de mannen en vrouwen van 't leger, dus de volgende zijn we weer present.

Jaro.
GeeCee
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)

Post by GeeCee »

Deze TT was schitterend, maar het weer #-o #-o
Vanaf de eerste kilometers al regen (waren laat vertrokken)
Bij de bevoorrading (die trouwens maar magertjes was) stond het water ons al in de schoenen. Dat eerste stuk van vorig jaar (in de tankspeeltuin) was er inderdaad uitgelaten... Lekkere Leffe en spaghetti achteraf en dagje was goed! Tot volgend jaar zou ik zeggen :bounce:
Post Reply