Heb jij dan 2 fullies?Dav3 wrote:ik ben er ook tevreden vanCoyote wrote:Ghost geniet uiteraard mijn voorkeur ...![]()
kijk eens naar den deze
http://www.bike24.net/1.php?content=8;p ... c8ba2bec0c
Prachtige bike voor "weinig" geld!!!!
Welke Fully geniet jullie voorkeur
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- Dav3
- Mountainbiker
nee ik had het over et merkpt3r wrote:Heb jij dan 2 fullies?Dav3 wrote:ik ben er ook tevreden vanCoyote wrote:Ghost geniet uiteraard mijn voorkeur ...![]()
kijk eens naar den deze
http://www.bike24.net/1.php?content=8;p ... c8ba2bec0c
Prachtige bike voor "weinig" geld!!!!
Na het lezen van de test in mountainbike plus moet ik zeggen dat de genius misschien wel eens de perfecte fiets zou kunnen zijn, maar ik vind die toch zo lelijk hé.MADRISTA666 wrote:bij mij is de Genius MC nog altijd de fully die meeste indruk op me gemaakt heeft. en heb al met véél gereden...
Qua looks zou ik veel liever een spark of merida 96 hebben. Maar als ge alles samen zet en ge vergeet effe de looks, dan zal de genius waarschijnlijk wel één van de beste zijn.
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
Rijkwaliteiten zijn echt SUPER!!! en vond die qua look ook nog meevallen hoorMon... wrote:Na het lezen van de test in mountainbike plus moet ik zeggen dat de genius misschien wel eens de perfecte fiets zou kunnen zijn, maar ik vind die toch zo lelijk hé.MADRISTA666 wrote:bij mij is de Genius MC nog altijd de fully die meeste indruk op me gemaakt heeft. en heb al met véél gereden...
Qua looks zou ik veel liever een spark of merida 96 hebben. Maar als ge alles samen zet en ge vergeet effe de looks, dan zal de genius waarschijnlijk wel één van de beste zijn.
- Deere Power
- Mountainbiker
Post by Deere Power »
Mojo,
Als ge de weg nog vindt moogt ge de Rush ne keer grondig testen.
Ben er supercontent van, vind alleen niet genoeg tijd naar mijn goesting om er mee te rijden.....
Als ge de weg nog vindt moogt ge de Rush ne keer grondig testen.
Ben er supercontent van, vind alleen niet genoeg tijd naar mijn goesting om er mee te rijden.....
-
michel uit berg
- Mountainbiker
Post by michel uit berg »
ik heb zelf een genius gehad, wel een rc en ben nu overgestapt op een cube ams 125
ik ben zeer onder de indruk met name het veergedrag van de achterdemper!! ik vind hem beter dan de scott
ik ben zeer onder de indruk met name het veergedrag van de achterdemper!! ik vind hem beter dan de scott