28/09/08 Genk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
peterke1974
- Mountainbiker
Post by peterke1974 »
Gaat dit voor het grootste deel dezelfde omloop zijn als zaterdag in winterslag of gaan het totaal andere paadjes worden?
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Het zullen andere paadjes zijn, maar niet "totaal".peterke1974 wrote:Gaat dit voor het grootste deel dezelfde omloop zijn als zaterdag in winterslag of gaan het totaal andere paadjes worden?
De mijnterril zit er voor ongeveer een 5 tal kilometer in.
- georges1955
- Mountainbiker
Post by georges1955 »
wanneer komt de mijnterril? In begin midden of op het einde?Liberodger wrote:Het zullen andere paadjes zijn, maar niet "totaal".peterke1974 wrote:Gaat dit voor het grootste deel dezelfde omloop zijn als zaterdag in winterslag of gaan het totaal andere paadjes worden?
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
In de tweede helft...... en het zal zoals van mijn gewoonte een 5 op de schaal van richter zijn! Zegt dat genoeg??georges1955 wrote:wanneer komt de mijnterril? In begin midden of op het einde?Liberodger wrote:Het zullen andere paadjes zijn, maar niet "totaal".peterke1974 wrote:Gaat dit voor het grootste deel dezelfde omloop zijn als zaterdag in winterslag of gaan het totaal andere paadjes worden?
Een herhaling dient zich aan op 30 November a.s.