Specialized Stumpjumper Expert HT

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
onasty
Mountainbiker

Post by onasty »

ik heb een stumpjumper comp van 2007 (met schrijfremmen, geen v-brake).
wat die wielen betreft ga je van mij geen slecht woord over horen, in elk geval niet qua rijprestaties. bollen goed, lagers gaan lang mee (zelfs nog niet moeten vervangen nu ik eraan denk :-) ).

andere koek is dat truvativ stylo cranckstel en die bracket as #-o .
om de 400 km zit er dus speling op bij mij :evil:! cranck is er tijdens het rijden zelfs al eens afgedonderd!

nu, daar ga je met een expert (denk ik toch niet aangezien daar een xt-stel opstaat) niet zo rap last van hebben + de sram groep (juicy, shifter, derie)
doet het ook prima :-)
pieter mels
Mountainbiker
Location: cannondale scalpel team replica & Van nicholas astraeus

Post by pieter mels »

Red Racer wrote:voor een goei 1650 € heb je dan al de reaction K18 die geheel XT is afgemonterd of voor een 2 à 300€ meer de K24 dat XT en X9 is afgemonteerd. ik he deze laatste en ben er uitermate zeeeer tevreden van.

Rede Raer 8)
ik rijd zelf een cube reaction, maar ik zou moest ik opnieuw een mtb zoeken toch verder kijken dan cube, zou persoonlijk iets zoeken in de trand van scott specialized of cannondale . en zoals al eerder gezegd, een goede fiets begint bij een goed kader en frame
Benneke
Mountainbiker

Post by Benneke »

pieter mels wrote: een goede fiets begint bij een goed kader en frame
Wacht,.......................... Is da nie hetzelfde :lol:

Ge zult wss frame en vork bedoelen :wink:
Post Reply