Ik hou niet van...
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
- Guido Beeck
- Mountainbiker
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Ik wel, maar niet aan mijn benen. Enfin, nu'k ne deftige velo heb zijn ze van de baan.Guido Beeck wrote:... knieblessures
idd op een fuif zijn er meestal geen propere wc's njaHubertje wrote:Best vervelend voor joumtb_jonas wrote:waar ik ongelofelijk et schijt van krijg als ik ze tegen kom .
maar ik hoor van de securety bij ons(westvlaander) dat het nog zeer goed te doen is en dat er meer problemen zijn aan de kant van brussel en limburg :s hopelijk geen waar mja overal problemen zeker
grtzzz
- Benneke
- Mountainbiker
Limburg is abnormaal qua fuifen. Da is hier meer slet- en gaystoet dan iets anders.mtb_jonas wrote:idd op een fuif zijn er meestal geen propere wc's njaHubertje wrote:Best vervelend voor joumtb_jonas wrote:waar ik ongelofelijk et schijt van krijg als ik ze tegen kom .
maar ik hoor van de securety bij ons(westvlaander) dat het nog zeer goed te doen is en dat er meer problemen zijn aan de kant van brussel en limburg :s hopelijk geen waar mja overal problemen zeker
grtzzz
Btw: Zo een sletje is ook is plezant ze.
Wat MTB betreft haat ik:
- materiaalpech (dat veel tijd en geld kost)
- zadel- en rugpijntjes
- de gevolgen van tractoren en dergelijke meer die de mooie paadjes in het bos verneuken of paadjes helemaal dichtgooien zodat ze onberijdbaar worden (zie Dilserbos)
- krassen, deuken, blutsen op menne vélo
buiten MTB zijn mijn haatgevoelens te persoonlijk om publiekelijk te maken

- materiaalpech (dat veel tijd en geld kost)
- zadel- en rugpijntjes
- de gevolgen van tractoren en dergelijke meer die de mooie paadjes in het bos verneuken of paadjes helemaal dichtgooien zodat ze onberijdbaar worden (zie Dilserbos)
- krassen, deuken, blutsen op menne vélo
buiten MTB zijn mijn haatgevoelens te persoonlijk om publiekelijk te maken
Last edited by Wimbeest on Sat 21 Jun 2008 22:23, edited 1 time in total.