Specialized Epic 2009 - eerste foto!

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Camelbag é :wink:
Btw: heb je mijn mail niet ontvangen naar aanleiding van de RDHF?
Tinman
Mountainbiker

Post by Tinman »

pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

Ik ben er niet helemaal wild van.
De kromming in de bovenbuis vind ik maar niks. Graphics en kleurstelling zijn zwak (lelijk).
Verder is het een beetje epic meets scalpel, meets racer X, meets...

Ook het balhoofd met een 1.5'' onderste lager beperkt de keuze in vorken (of je moet met een reductiebalhoofd gaan werken).
Systeemintegratie allemaal goed en wel maar het zorgt er wel voor dat de bikes steeds minder uniek worden omdat er minder keuze aan onderdelen is.
Fuk the faktory kustomize!
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Als je die 2de foto ziet vraag je je af of er überhaupt plaats is om één bidon comfortabel in en uit een bidonhouder te halen? en waar zitten die nokjes voor die houder dan?
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

De welving van de bovenbuis had (nog) beter uitgevallen, indien men die triangel ook wat 'ronder' had uitgewerkt.

Maar niettemin, zal dit ook weer een verkoopstopper worden. Ik denk dat er de komende maanden heel wat Epics op de okkazie-markt gaan gegooid worden...
forza_inja
Mountainbiker

Post by forza_inja »

Herder Steven wrote:
Maar niettemin, zal dit ook weer een verkoopstopper worden. Ik denk dat er de komende maanden heel wat Epics op de okkazie-markt gaan gegooid worden...
en niet alleen op de okkazie markt, gisteren passeerde ik bij men lbs, en daar geven ze 30% korting op alle "oude 2008" modellen.

wat die nieuwe betreft, zal effe wennen worden maar ik zie mezelf daar binnen een jaarke of 2 wel mee rijden :-)
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

forza_inja wrote:
Herder Steven wrote:
en niet alleen op de okkazie markt, gisteren passeerde ik bij men lbs, en daar geven ze 30% korting op alle "oude 2008" modellen.

wat die nieuwe betreft, zal effe wennen worden maar ik zie mezelf daar binnen een jaarke of 2 wel mee rijden :-)
Woow...
Allez, de soldenjagers zijn gewaarschuwd bij deze...
forza_inja
Mountainbiker

Post by forza_inja »

Herder Steven wrote:
Woow...
zeg dat wel, ik stond daar al deftig te rekenen in die winkel :lol:
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

Ik vind het een spuuglelijke vork eerlijk gezegd. Raar model, rare belettering... Het geheel vind ik eerder achteruitgang qua bruikbaarheid dan vooruitgang.
.:Roel:.
Mountainbiker
Location: CUBE LTD1; Specialized Epic 07 (Expert); Commencal VIP Nuts 5

Post by .:Roel:. »

forza_inja wrote:
Herder Steven wrote:
Woow...
zeg dat wel, ik stond daar al deftig te rekenen in die winkel :lol:
Welke winkel was dat ?
Ik zie dat je van Merksem bent dus dat moet bij mij in de buurt zijn .... kan ik ook eens gaan rekenen :wink:
Post Reply