11/05/08 Herselt

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
chuck
Mountainbiker

Post by chuck »

Ik vind dat de organisatie hier weinig actief is.
Mag ik nu mijn slicks laten liggen of niet?
CU,
Chuck
Trevorken
Mountainbiker
Location: Canyon Nerve 9.0 LTD + Specialized Stumpjumper Fsr Expert 2008

Post by Trevorken »

Ik woon ook maar 5 km van het parcours van Herselt, en ben er al 10 maanden niet meer geweest. Slicks? Zou ik niet doen als je niet wil lopen.
Racing Ralph lukt nog wel.
Stalley
Mountainbiker

Post by Stalley »

chuck wrote:Ik vind dat de organisatie hier weinig actief is.
Mag ik nu mijn slicks laten liggen of niet?
CU,
Chuck
Mud tyres ten zeerste aanbevolen, of op z'n minst nobby's, vorige zondag hier gepasseerd met de tt van Hulshout, op sommige stukken echt baggeren.
Mij gaan ze der niet zien.
TDC
Mountainbiker

Post by TDC »

ik blijf er ook weg, vaste toer van Aarschot nog eens doen
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

dacht eerst TT van herselt aan te doen, als ik de reacties hier lees begin ik toch al sterk te twijfelen, zal maar wachten op een laatste update over het beruchte slijkgat, als die er al komt en anders zal het de Solveld route worden in Tielt.

btw weet iemand hoe lang de baggerstrook (slijkgat) is en of ze gemakkelijk te omzeilen valt?
mallybiky
Mountainbiker

Post by mallybiky »

Is er dan niemand van de organisatie van dit forum die kan kortsluiten wat er nu aan is van de slijkstroken?

Ik ben vorige week ook in Hulshout geweest en vond dat een mooie tocht op die sluikstroken na. Ik woon in de prov Antwerpen waar er heel de winter regelmatig moet geploeterd worden. Als de winter dan voorbij is heb ik mijn hoeveelheid slijk wel gehad en in de zomer wil ik dat echt niet hebben. In de zomer vind ik het prachtig om in Vlaams Brabant (of bijna Vlaams Brabant als Herselt) te vertoeven om fietsen.

Als ik geen positief nieuws krijg ivm de omloop, kom ik ook niet naar Herselt maar ga ik in Poederlee fietsen.

groeten,
Ronny Aerts
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Kdenk niet dat de organisatie op dit forum komt. En het zal een pak droger zijn dan verleden week maar volledig droog niet nee.
assuss
Mountainbiker

Post by assuss »

Die fameuze slijkstrook is een goede 400 à 500 m lang. Ik denk dat deze tegen zondag normaal nog niet opgedroogd zal zijn en zal het daar zeker ploeteren worden. Deze kunt ge omzeilen daar voor de zone naar links te rijden ipv rechts. Na 100 meter komt ge op een beton die ge naar rechts moet volgen. Ge komt automatisch terug op de route uit dan (thv Mie Maan)
florre
Mountainbiker

Post by florre »

t slecht stuk is samen ong. 300 m nu tegen zondag zal t nog wel iets beter worden op 40 km 300 m slecht is nog wel te doen en ge kunt het OMZEILEN zie uitleg van assuss.
johanR
Mountainbiker

Post by johanR »

ga morgen toch rijden in herselt , blauberg ligt ni ver van de deur , ga voor de 40 km gaan , ga vroeg opstaan . de warmte wa voor zijn hoop ik .
Post Reply