Ik vind dat de organisatie hier weinig actief is.
Mag ik nu mijn slicks laten liggen of niet?
CU,
Chuck
11/05/08 Herselt
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
dacht eerst TT van herselt aan te doen, als ik de reacties hier lees begin ik toch al sterk te twijfelen, zal maar wachten op een laatste update over het beruchte slijkgat, als die er al komt en anders zal het de Solveld route worden in Tielt.
btw weet iemand hoe lang de baggerstrook (slijkgat) is en of ze gemakkelijk te omzeilen valt?
btw weet iemand hoe lang de baggerstrook (slijkgat) is en of ze gemakkelijk te omzeilen valt?
- mallybiky
- Mountainbiker
Is er dan niemand van de organisatie van dit forum die kan kortsluiten wat er nu aan is van de slijkstroken?
Ik ben vorige week ook in Hulshout geweest en vond dat een mooie tocht op die sluikstroken na. Ik woon in de prov Antwerpen waar er heel de winter regelmatig moet geploeterd worden. Als de winter dan voorbij is heb ik mijn hoeveelheid slijk wel gehad en in de zomer wil ik dat echt niet hebben. In de zomer vind ik het prachtig om in Vlaams Brabant (of bijna Vlaams Brabant als Herselt) te vertoeven om fietsen.
Als ik geen positief nieuws krijg ivm de omloop, kom ik ook niet naar Herselt maar ga ik in Poederlee fietsen.
groeten,
Ronny Aerts
Ik ben vorige week ook in Hulshout geweest en vond dat een mooie tocht op die sluikstroken na. Ik woon in de prov Antwerpen waar er heel de winter regelmatig moet geploeterd worden. Als de winter dan voorbij is heb ik mijn hoeveelheid slijk wel gehad en in de zomer wil ik dat echt niet hebben. In de zomer vind ik het prachtig om in Vlaams Brabant (of bijna Vlaams Brabant als Herselt) te vertoeven om fietsen.
Als ik geen positief nieuws krijg ivm de omloop, kom ik ook niet naar Herselt maar ga ik in Poederlee fietsen.
groeten,
Ronny Aerts
Die fameuze slijkstrook is een goede 400 à 500 m lang. Ik denk dat deze tegen zondag normaal nog niet opgedroogd zal zijn en zal het daar zeker ploeteren worden. Deze kunt ge omzeilen daar voor de zone naar links te rijden ipv rechts. Na 100 meter komt ge op een beton die ge naar rechts moet volgen. Ge komt automatisch terug op de route uit dan (thv Mie Maan)