Zeer mooie bike. Nog twee weekjes wachten en dan moet ik hem ook krijgen. Met z,n vieren hebben we er allemaal eentje tegelijk besteld.
Dat word genieten.
Veel plezier ermee!!!!!!!!
Cannondale scalpel 2008, nieuwe updeet pag 5
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
ianaprilia
- Mountainbiker
ne small
Post by ianaprilia »
amaai, wat een reacties, t is inderdaad ne small, en ik moet al bekennen, ondanks de slechte conditie ging hij van t weekend in overijse inderdaad heel makkelijk bergop, ik moet alleen nog wennen aan de twee bladen vooraan, ik zal es moeten beginnen trainen.
maar voor degene in blijde verwachting, t is de moeite en ik kan al een beetje vergelijken met het vorige model, is een wereld verschil.
En het zadel vind ik persoonlijk knap, der zijn wel mottiger "standaard" zadels dan
maar voor degene in blijde verwachting, t is de moeite en ik kan al een beetje vergelijken met het vorige model, is een wereld verschil.
En het zadel vind ik persoonlijk knap, der zijn wel mottiger "standaard" zadels dan
Re: ne small
Met ne 29(voor)-34(achter) komt ge toch al een eindje denk ik, niet?ianaprilia wrote:amaai, wat een reacties, t is inderdaad ne small, en ik moet al bekennen, ondanks de slechte conditie ging hij van t weekend in overijse inderdaad heel makkelijk bergop, ik moet alleen nog wennen aan de twee bladen vooraan, ik zal es moeten beginnen trainen.maar voor degene in blijde verwachting, t is de moeite en ik kan al een beetje vergelijken met het vorige model, is een wereld verschil.