13/04/2008 DEIGNE - AYWAILLE
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Leuke tocht daar. Zeker bij lekker lenteweertje de moeite!kawa wrote:Het zal deze tocht worden![]()
Nu nog hopen op mooi (lente-)weer..
Ook altijd knappe Red Bull girls aanwezig
Hier nog enkele foto's van 2 jaar geleden: http://biking2006.fotopic.net/c487252.html
Dit zijn foto's van de TT in Aywaille. Die van Deigné is overigens veel mooier, zwaarder, technischer.
De Red Bull girls worden hier trouwens vervangen door de juffen van de plaastelijke organiserende school, en die mogen er ook zijn.
't Is wel door een school ingericht, maar dat wil niets zeggen : zij doen dat voortreffelijk, zowel qua parkoers als organisatorisch.
Misschien één minpuntje : de geïmproviseerde douches. Ik neem altijd een jerrycan heet water mee, dat 's namiddags nog lekker warm is om mij op de parkingweide te wassen.
De Red Bull girls worden hier trouwens vervangen door de juffen van de plaastelijke organiserende school, en die mogen er ook zijn.
't Is wel door een school ingericht, maar dat wil niets zeggen : zij doen dat voortreffelijk, zowel qua parkoers als organisatorisch.
Misschien één minpuntje : de geïmproviseerde douches. Ik neem altijd een jerrycan heet water mee, dat 's namiddags nog lekker warm is om mij op de parkingweide te wassen.
in het algemeen zijn er 3 bevoorradingen..blomsky wrote:Ziet er inderdaad niet slecht uit! Ik denk dat ik ook afkom!
1)Hoeveel bevoorradingen zijn er op de 45km?
2)Wat bedoel je met die douches? Zijn er geen of enkel douches maar koud water??
wat die douches betreft, weet ik niet, daar moet iemand anders op kunnen antwoorden
-
DERAILLEURKE
- Mountainbiker
Oeps; dan heb ik me vergist! Sorrylowie wrote:Dit zijn foto's van de TT in Aywaille. Die van Deigné is overigens veel mooier, zwaarder, technischer.
De tocht van Aywaille viel 2 jaar geleden toch ook op deze datum?
Ik zal er zondag zeker zijn voor op de juiste plaats de foto's te pakken!
dan kan ik mijne nieuwe bike ineens eens deftig testen, ben benieuwd...