Omgeving Stekene-Moerbeke-De Klinge-Hulst-...

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
stef21
Mountainbiker

Post by stef21 »

hoi de stibo,

jaja, 80 km goe bezig. ik denk da we hier te maken hebben met ne echten rouleur!!! ik had zo gedacht aan 40-50km, om dan toch wa te oefenen hé, alé ja we zien wel.
Lijkt me best wel een prettig tochtje te worden, chiao
greetz stef
Stibo
Mountainbiker

Post by Stibo »

Ok zenne stef :wink:
Trouwens zo ne rouleur ben ik ni zenne!!! Ik heb vorige maand wel de chrono meegedaan in Zwijndrecht.(80km) maar dan ben ik met de fiets naar daar gereden, maar dan moest ik natuurlijk ook terug... :-?
Kwas steendood en gewoon leeg! khad 108 km op de teller staan, maar azo een weer ... verschrikkelijk!
Ma ik heb het dan toch gehaald... :bounce:

Ma 40-50km is prima haar!! Klig ook al een maand stil natuurlijk :wink:

Alé , tot binnenkort he mannen!!!!!!!

groeten
viperke
Mountainbiker

Post by viperke »

als ge allemaal samen afspreekt, ik woon in melsele, en wil dan ook wel es meerije, krijd meestal richting haasdonk, tielrode, zwijndrecht, waasmunster,..
let me know 8)
beethoven
Mountainbiker

waasland

Post by beethoven »

Ik ben van gent maar zou ook graag eens daar gaan fietsen
en kan dus best een gids gebruiken. Mij spreken de bossen ook wel aan. Ik kan met de trein naar st niklaas, beveren en melsele komen. als er iemand mij zou kunnen ophalen daar zou dat fijn zijn
Zou mij wel best passen op donderdag of op een weekend
maar dan liefst als het wat droog weer is. Nu heb ik nog zaterdag vrij den 31jan, 5 en 8 febr, 12 en 14 febr.wie zich geroepen voelt mag mij altijd mailen. Groetjes R. VdE.
Last edited by beethoven on Tue 27 Jan 2004 00:33, edited 2 times in total.
lumo
Mountainbiker

Post by lumo »

Zou ook wel eens willen meerijden.
Ben woonachtig in Sint-Pauwels.(buurdorp van Stekene)
Kan meteen bevestigen dat het in en om Stekene aardig fietsen is maar je moet een gids hebben.
Aanrader is ook het stiltegebied in Sinaai en de talrijke jaagpaden naast de plaatselijke vaart die je in Lokeren brengt vanwaar je dan weer de natuur van Waasmunster kan induiken.
Zo vlak als een biljarttafel maar wel een zeer mooie streek, maw iets voor de natuurliefhebbers en niet voor de freaks.

ps: Werk nogal onregelmatig, voor diegene die in de week al eens tijd hebben en interesse, laat maar iets weten.
Stibo
Mountainbiker

Post by Stibo »

:D :D :D

Sibiet hebben we ginds nog file als da zo blijft doorgaan :wink:
Maar hoe meer volk hoe meer vreugde!! =D>

@chiemel, maak er een goede tocht van he!!! :wink:

groeten
Chiemel
Mountainbiker
Location: Rood operatiemes "handmade in USA", ongeveerde Decathlon mud/beachbike

Post by Chiemel »

Amai mijne frak!! Zo nen hoop geinteresseerden!!
Ik heb het gezegd hé dat het nen halven TT werd :D

Ik heb al een schoon tochtje in mijn gedachten met t schoonste van de streek erin geweven. Ik stel ook voor iets van rond de 50km uit te stippelen.
Ik zie ook een aantal voorgestelde data in de (heel) nabije toekomst, maar daarvoor moet ik helaas passen wegens een reeks "volgeboekte" weekends.
Ik denk eerder aan maart of april ofzo, dan zijn de geblesseerden er terug bovenop (denk ik) en dan heb ik ook tijd om rustig nog een paar extraatjes te gaan verkennen want van bepaalde paden weet ik niet of ze momenteel goed berijdbaar zijn.

Jaja, k zal extra mijn best doen om t dubbel en dik de moeite te maken!! :D
scottboy
Mountainbiker

Re: waasland

Post by scottboy »

beethoven wrote:als er iemand mij zou kunnen opkippen daar zou dat fijn zijn
.

Ligt mijn kipmachine nu wel in panne zeker !!!!!
beethoven
Mountainbiker

omgeving stekene-moerbeke-deklinge

Post by beethoven »

beste bikers,
Alvast bedankt om te reageren op mijn bericht. Ja doordat ik dus niet weet wanneer het zou passen gaf ik die data al op maar in April of Mei zal het zeker wel kunnen. Ik kijk er alvast naar uit. THX R.VdE.
Stibo
Mountainbiker

Post by Stibo »

Mijn blessure is ook genezen!!
Ik mag vantweekend terug op de fiets en ik ga de TT in Hamme-Zogge doen... Kan ik al wa trainen :wink:

Ik kijk er ook al naar uit mannen!!!! :D

greets
Post Reply