02/03/2008 Kalmthout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

inderdaad een zeer machtig toertochtje, ik wist niet dat er hier in de buurt zoveel mtb-fun te beleven was.
Singletracks aan de lopende kilometer =P~ Hier en daar ook toffe technische stukjes :drunk:

op sommige stukken wel lekker sappig maar dat nemen we er graag bij
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

Dat was een erg mooi toertje. Met dus afwisseling in het Klein Schietveld.
De parcourbouwers hebben hun best gedaan. Zowat alle technische stukjes die er zijn werden aan elkaar gebreid.

Prima bevoorrading, goed uitgepijld, veel seingevers.

Door de sompige ondergrond (gelukkig geen regen vannacht) was het toch wel zwaar. Heel veel draaiden dan ook af om de kortere toer te nemen.

gestart om 8:30 en niet te veel files op de singletracks gehad.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Ik ben ook omstreeks 8.30 u vertrokken en had zo'n 44 km op mijn teller. Het lag er bijwijlen modderig bij en ik ben één keer onderuit gegaan. Ondanks het feit dat ik me niet in vorm voelde en last had van rugpijn heb ik me toch geamuseerd. Ik heb aan de aankomst een fietscomputertje opgeraapt dat door iemand verloren werd. Het is van het merk Cateye, type Velo 2, rechthoekig van vorm en vermeldt als afstand 58,46 km en als totale afstand 5624,1 km. De eigenaar kan me contacteren als hij het terug wil hebben. Groeten.
forza_inja
Mountainbiker

Post by forza_inja »

Was weeral een ferm toerke daar in Kalmthout. Veel singletrack en weinig asfalt. De modder maakte het wel redelijk zwaar. Goei afpijling en van die dingen dus prima organisatie.
De Hilset was blij dat hij zich nog eens goed heeft kunnen vuil maken 8)

Met de bike van thuis uit vertrokken dus vandaag een totaal van 74 km, waarvan de laatste 11 wind tegen #-o . amaai mijne frak, was blij dat ik thuis aankwam. men kaarske was ver uit.
virtrix
Mountainbiker

Post by virtrix »

't Was inderdaad een proper tochtje. Heb zo het gevoel dat ze alles uit de streek gehaald hebben (single trackskes, BMX parkoerkes, ...)
(o)
kogaboy
Mountainbiker

Post by kogaboy »

een schoon tochtje ja =D> nog is goe vettig dus bike nog is goe moeten kuizen bij thuiskomst :-D
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

kogaboy wrote:een schoon tochtje ja =D> nog is goe vettig dus bike nog is goe moeten kuizen bij thuiskomst :-D
de mijne staat nog vuil in de garage :oops:

zal iets voor maandagavond zijn ofzo
virtrix
Mountainbiker

Post by virtrix »

aresius wrote:
kogaboy wrote:een schoon tochtje ja =D> nog is goe vettig dus bike nog is goe moeten kuizen bij thuiskomst :-D

Tutut [-X Wassen die handel...
briezer
Mountainbiker

Post by briezer »

Idd geweldige toer. En ja door de sompige ondergrond zééér zwaar.
TITTYMAN ik was waarschijnlijk één van die gasten die ge hebt zien sterven op zene vlo :oops:
amai mijn frakske was ik blij dak terug aan den auto ben geraakt. heb wel doorgebeten en de volle 42km uitgebold ale ja op't einde was't meer zwalpen tegen 14 per uur.
en ikke die dacht dak stilaan de goeie forme vond :drunk:
Weet er iemand of alle foto's op de site komen, want buiten de twee "fotografen" aan het crossparcourke stond er in't bos nog nen "trekker"
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

virtrix wrote:
aresius wrote:

Tutut [-X Wassen die handel...
hehe, het wordt inderdaad tijd dat die nog eens goed wordt onderhouden, heb tijdens de toer regelmatig last gehad van m'n achterrem, was precies met m'n handrem op aan het rijden, denk dat m'n zuigers moeten gesmeerd worden, keren soms niet meer goed terug :oops:
Post Reply