Specialized Epic Expert Carbon 2008 customized (new pics 3)

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

Dr.Gonzo wrote:Ben zelf wel niet zo voor de gobi zadel qua uiterlijk.
De reden v/d Gobi is puur voor mijn derriere! ik rijd enkel nog op Gobi omdat het zo'n verdomd goed zadel is en zeker voor de marathon waarvoor deze fiets zal gebruikt worden!
En qua looks vind ik de witte toch een proper zadelke zulle!
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

dennisschmitz wrote:
Gweñito Gafotas wrote:Heel knappe Epic! Ik zou enkel een ander kleur voor de Hope mini's genomen hebben. Vind het gunmetal (correct me if I'm wrong, ben zo kleurenblind als wat) minder passen bij het geheel.
Het zijn Hope mini pro light's en die zijn er alleen in die kleur!
inderdaad en ik vond de kleur (gunsmoke dus!) wel cool zo, thoeft nie altijd da rood en zo te zijn hé (pas op vind ik ook mooi hoor, maar ik heb het een beetje sober willen houden met 2 witte accenten)
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

dennisschmitz wrote: Het zijn Hope mini pro light's en die zijn er alleen in die kleur!
ik leer nog alle dagen bij :-D
Guido Beeck
Mountainbiker

Post by Guido Beeck »

Vind dit het mooiste Epic-frame dat er op dit moment te verkrijgen is. (Zonder 'm in een custom wit jasje te spuiten :wink: ) Zou 'm zo willen. Durin, Hopes, XTR, jummie.

Guido
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

heb er nog even een paar nieuwe foto's bij gezet, waarvan een familiefoto samen met zijn oudere broer :-D :lol:
malmedy
Mountainbiker

Post by malmedy »

hoe bevalt die durin in u epic
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

malmedy wrote:hoe bevalt die durin in u epic
t'is nog een beetje kort dag hé voor een deftige evaluatie (heb de fiets sinds donderdagavond), maar op het eerste zicht is het een super vorkske! ik had al een Reba op mijn HT maar das precies toch nog iets anders! nu na een paar stevige ritten zal ik hier mijn bevindingen wel eens zetten!
janus
Mountainbiker

Post by janus »

zeer mooie bike...
zou er misschien nog andere wielen onder gooien. Bij kerstmis bvb :wink:
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

janus wrote:zeer mooie bike...
met die gedachte zit ik ook te spelen, maar volgens mijn lbs zal een upgrade (dt XR4.2 + CX-ray + ztr) niet zoveel uitmaken, nu ja ik ga ze eerst eens uittesten en dan zie ik wel. Ik vind ze eigenlijk ook wel mooi staan onder mijn frame en als iedereen verandert heb ik toch lekker originele wielen hé :wink:
janus
Mountainbiker

Post by janus »

G-love wrote:
janus wrote:zeer mooie bike...
met die gedachte zit ik ook te spelen, maar volgens mijn lbs zal een upgrade (dt XR4.2 + CX-ray + ztr) niet zoveel uitmaken, nu ja ik ga ze eerst eens uittesten en dan zie ik wel. Ik vind ze eigenlijk ook wel mooi staan onder mijn frame en als iedereen verandert heb ik toch lekker originele wielen hé :wink:
ik ben er zeker van dat een setje (ZTR Olypic+DT240+spaken) 400 gram lichter is.
De originele zijn inderdaad ook wel ok.

Veel plezier!!
Post Reply