Na de wedstrijd

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
Smurfke
Mountainbiker

Post by Smurfke »

Fantastische dag achter de rug. Ik was kapot aan de finisch. Alleen spijtig dat de douches zo koud waren verder perfecte organisatie.
manitou.
Redactie

Post by manitou. »

mijn foto's komen normaal gezien nog vanavond in het foto album te staan van de site
Joekke26
Mountainbiker

Post by Joekke26 »

Door een knieblessure heb ik alleen kunnen komen supporteren, ...
Maar ook voor mij was dit een prachtdag, zalig weertje en het zag er een prachtorganisatie uit.

Hoogtepunt van mijn dag: iemand met kettingbreuk in No Time kunnen verderhelpen (op die helling na de dijk-bevoorrading).

Ik hoop dat hij toch nog een goede tijd heeft kunnen neerzetten. 8)
Simp
Mountainbiker

Post by Simp »

Bij mij stond op een gegeven moment de ronde aanduiding verkeerd (nee, ik was niet gedubbeld) en ik rijd niet met een fietscomputer. Er stond nog 1 ronde, na een halve ronde had ik pas door dat het eigenlijk nog 2 ronden waren. Daardoor op dat stukje Zeebrugge in de laatste ronde serieus met krampen gesukkeld en moeten lopen. Anders was daar nog goed te rijden.
Heel mooi parcours trouwens. Juist die helling naar de dijk toe was spekglad.
manitou.
Redactie

Post by manitou. »

de foto's van mountainbike.be staan ondertussen in het fotoalbum
http://mountainbike.fotopic.net/c1460937.html
Ewoud
Mountainbiker

Post by Ewoud »

Zalige foto's Merci!!! :-D
tjetn bloelink
Mountainbiker

Post by tjetn bloelink »

GISTEREN OOK AFGEZIEN GELIJK DE BEESTEN ,MAAR WAS VOLDAAN AAN DE FINISH .
WAS DE EERSTE KEER VOOR MIJ ,MAAR IS VOOR HERHALING VATBAAR .

HEB ER 1U45 MIN OVER DE 29KM GEDAAN ,WEET IEMAND OF DAT EEN GOEIE TIJD IS .

WANNEER KOMT DE UITSLAG OP DE SITE ,ZOU GRAAG WETEN HOEVEEL ER NOG ACHTER MIJ WAREN ,
WouterDM
Mountainbiker

Post by WouterDM »

manitou. wrote:de foto's van mountainbike.be staan ondertussen in het fotoalbum
http://mountainbike.fotopic.net/c1460937.html
Amai ik sta er lelijk op, maar daar kunnen jullie niet aan doen hee :oops:
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

inderdaad van de oorspronkelijke gedachte van water is "sportflesjes" te geven heb ik niks gemerkt al zou dat veel beter zijn geweest...

MAAR ze stonden ook op slechte plaats het was daar iets moeilijker om met 1 hand te rijden ik zou geopteerd hebben om de bekertjesbevoorrrading te zetten op de kant tegen de "paravang" naar de¨Pier toe...

Ook de grote bakken om beker in te deponeren vond ik niet allé geen probleem ze want ik heb niet kunnen drinken !

MAAR voor de rest ALLES MEGA DIK in orde !!!

Merci Geert, Merci Geert, MERCIIIIIIII !!!!!! =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

BEDANKT VOOR DEZE PRACHTIGE DAG

Post by long fellow »

Beste deelnemers en kijklustigen,

Via deze weg wil ik namens de organisatie allen bedanken voor jullie aanwezigheid , de lofbetuigingen, de terechte constructieve opmerkingen.
Want het zijn die weinge woorden, knipoogjes, schalkse opmerkingen die ons rechthouden in het verzetten van al het werk.

En vandaag is het "the day after" en terwijl jullie met stramme spieren zitten, gaan wij terug strobalen oppikken, tapijten oprollen en zo veel meer.
Daarom ook wil ik alle medewerkers van de ongelooflijk vele instanties bedanken, die alles uitgevoerd hebben zoals afgesproken. =D>

VEILIGHEID daar legden we het accent op en... jullie dus ook.
1 ongeval met letsel en overbrenging naar het ziekenhuis moesten we betreuren. Dat is 1 te veel en natuurlijk is dit nog het ergste voor deze persoon in kwestie.
Doch dit aantal valt ongelooflijk goed mee. =D> =D> =D>

Bij de aanloop van deze 1e editie was het nog gissen naar vele zaken. #-o

Mijn papierke met opmerkingen om verbeteringen aan te brengen binnen de organisatie staat inmiddels vol. :wink:
Dat we de bevoorading op een ander plaats zullen doen, staat als een paal boven "extran". :wink:
De aanduiding voor de splitsing tussen ronden en finish moet ook veel beter .... :wink:

Chronorace zal zo vlug mogelijk de definitieve uitslag bekend maken.

Dus hopelijk zien we jullie volgend jaar terug in minstens even groot aantal. :bounce:
Voor de "strandracers", veel succes in Oostduinkerke en Knokke en misschien komen we elkaar daar wel tegen, op de bike...

Geert, Jochen, Kenneth, Gerard, Eric, Dirk en die vele anderen
Last edited by long fellow on Mon 18 Feb 2008 10:03, edited 2 times in total.
Post Reply