Trainingen in Hulshout of Circuit van Zolder

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
mello
Mountainbiker

Post by mello »

Waar in Koersel kunde samen rije? Heb daar nog nix van gehoord zene. Is da aant Koersels kappeleke?

Greetz
bikefunner
Mountainbiker

Post by bikefunner »

Da fietsen is aan´t koersels kappelleke. Ik ga persoonlijk liever fietsen in Terlamen daar er geen auto´s komen. In Koersel vind ik het veel te gevaarlijk.

www.bikefun.tk
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

Ik vandaag voor de eerste keer gaan trainen op de piste in Hulshout (op de piste).
En ik moet zeggen, het was een toffe training.

Toen ik daar aan kwam was er nog iemand aan het trainen, maar die vertrok toen ik op de piste kwam.

Ik veronderstel dat er dinsdag- en donderdagavond meer volk is.
Geeft dat geen problemen met de snelheden ?
Want ik train aan hartslagen, ik kijk zo niet naar mijn snelheid.
Het uurtje dat ik vandaag op de piste gereden heb had ik een gemiddelde van 32,3 km/u.
TRAPPELEROS
Mountainbiker

Post by TRAPPELEROS »

Weet er iemand als er ook getraind wordt op de outdoor wielerpiste in Peer ? (Vlak aan de skipiste). Is voor mij vlakbij en het zou ideaal zijn om daar 's avonds goed te trainen ! 8) :lol:
onlijnmagazijn.net
Mountainbiker

Post by onlijnmagazijn.net »

Ik ben een paar keer in Peer gaan rijden op de piste. Ben daar maar 1 keer een andere biker tegengekomen (op een koersfiets).

Ik geloof wel dat er een vaste dag is dat daar in groep getraind wordt, ik zal nog eens checken wanneer precies. Ik vermoed dat het vooral wielertoeristen gaan zijn.
TRAPPELEROS
Mountainbiker

Post by TRAPPELEROS »

elbachon wrote:Ik ben een paar keer in Peer gaan rijden op de piste. Ben daar maar 1 keer een andere biker tegengekomen (op een koersfiets).

Ik geloof wel dat er een vaste dag is dat daar in groep getraind wordt, ik zal nog eens checken wanneer precies. Ik vermoed dat het vooral wielertoeristen gaan zijn.
Maakt niet uit als het wielertoeristen zijn want dan kan ik mijne janette fiets met dunne bandjes ook eens van stal halen. 8) Het lijkt me wel plezant om eens goed te kunnen razen op die piste.
onlijnmagazijn.net
Mountainbiker

4 uur van Zolder

Post by onlijnmagazijn.net »

Vandaag organiseert Sporta de "4 uur van Zolder" tussen 2u en 6u. 4 uur lang vrij rijden op het circuit van Zolder. Nog iemand die daar met de mountainbike naartoe komt?
Post Reply