Ken die buurt net
MTB voor t'vrouwke
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Lincky
- Mountainbiker
K'weet wel dat de kwaliteit niet te vergelijken is, maar het is ook niet dat ze ieder weekend een marathon gaat rijdenmet de MTB.
Voor haar zijn die van Decathlon al meer dan voldoende om het systeem onder de knie te krijgen.
Ik heb nog een paar Look 4x4 liggen, als ze de klikker gewoon is gaan die van Decathlon op de kleine haar fiets.
Voor haar zijn die van Decathlon al meer dan voldoende om het systeem onder de knie te krijgen.
Ik heb nog een paar Look 4x4 liggen, als ze de klikker gewoon is gaan die van Decathlon op de kleine haar fiets.
- Lincky
- Mountainbiker
K'weet wel dat de kwaliteit niet te vergelijken is, maar het is ook niet dat ze ieder weekend een marathon gaat rijden met de MTB.
Ik heb nog een paar Look 4x4 liggen, als ze de klikkers gewoon is gaan die van Decathlon op de kleine haar fiets.
Ik heb nog een paar Look 4x4 liggen, als ze de klikkers gewoon is gaan die van Decathlon op de kleine haar fiets.
Re: Update.
Dat zijn rebadged Wellgo's. Stonden ook op mijn eerste Giant fietske in 2001Hubertje wrote:Njah, maar dat prijsverschil zit'm niet in de grammenLincky wrote:Klikkers gekocht voor t'vrouwke haar MTB.
Decathlon type: 823. Ze wegen samen 359Gr. en kosten maar 24.90€.
Ter vergelijking: shimano's 540 wegen 352Gr. en kosten 59.90€.
Voor die 7Gr. en een verschil van maar efkens 35€!!!!!
en de pedalen zijn nog steeds in orde. Op tijd en stond eens checken en
die blijven wel heel.