16/02/2008 Herzele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Mij mag je in de namidag vewachten :bounce: :bounce: :bounce: , vrouwke werken in voormidag . :wink: :wink:
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Ben benieuwd of dat Jovelo terug enkele speciallekes mag op de menu zetten - remember http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... c&start=24
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Ik denk dat ik zaterdag ook eens naar hier kom. Nog nooit in die streek gereden en het lijkt me gezien de commentaren van vorig jaar zeker de moeite om de verre verplaatsing te maken. Hopelijk krijgen we een even genietbaar parcours voorgeschoteld. Ik ben benieuwd. Een verslagje volgt, want ik heb de indruk dat de meeste West-Vlaamse forummers dichter bij huis zullen blijven. :wink:
Slissen
Mountainbiker
Location: Merida Matts TFS 900/Shimano XT/Vaste carbon vork/Magura HS33

Post by Slissen »

Ik ga ook aanwezig zijn op deze tocht. Ik ben van Zottegem dus het is vlak tegen de deur.
Voor diegene die niet van deze streek zijn...Het is een prachtige omgeving!
unitas
Mountainbiker

tt herzele

Post by unitas »

zal wellicht weer een pak volk zijn

één van der betere tt in de regio na nieuwjaar
Marcus 2
Mountainbiker

Post by Marcus 2 »

Wordt een droog parcours, hoe zelden maken we dat mee in de Vlaamse Ardennen (of althans de uitlopers ervan).
Voor de ochtendstarters zal het wel opletten zijn voor bevroren materiaal ! KMI geeft 0 °C aan voor dit weekend, geloof er niks van , ik denk zelfs dat we richting -5 °C evolueren als minimum. KMI zal wel aanpassen in de loop van de komende dagen.
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

De Herders zullen hier voor de 6de keer op rij van de partij zijn. Momenteel zakken we reeds met 17 hier naar Herzele af. Tot dan ...
Last edited by Herder Ben on Fri 15 Feb 2008 08:03, edited 1 time in total.
Goldfinger1
Mountainbiker

Post by Goldfinger1 »

Het zal zeker een TT zijn om te doseren, ik weet uit ervaring dat de kleine hellingen op het laatste zeker doorwegen!
Tot zaterdag!
jovelo
Mountainbiker

Post by jovelo »

jerommeken wrote:Ben benieuwd of dat Jovelo terug enkele speciallekes mag op de menu zetten - remember http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... c&start=24
Deze topic is van onze wijngaardrit in Borsbeke ,deze rit -3 mei 2008- wordt dit jaar nog straffer.
Voor onze ganzewachters rit houden we ons min of meer aan dezelfde baantjes als de voorgaande jaren (het kan winteren deze tijd van het jaar),maar het parcours ligt er nu prachtig bij,het zal echt genieten worden
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Goldfinger1 wrote:Het zal zeker een TT zijn om te doseren, ik weet uit ervaring dat de kleine hellingen op het laatste zeker doorwegen!
Tot zaterdag!
Doseren ? Ik dacht dat gij dat een vies woord vond en dat ge dus zo rap mogelijk wil vergeten ne keer dat ge op uw alu ros zit . :wink:
Post Reply